חבילות נישואין לחו"ל

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

חבילות נישואין לחולנישואין אזרחיים בחו"ל הופכים פופולאריים יותר ויותר מדי שנה. זוגות רבים נישאים בדרך זו  אם מכיוון שהם בוחרים לדלג על הרבנות ואם בגלל שאינם יכולים להינשא דרכה. מדינת ישראל מכירה בטקסי נישואין של כ–51 מדינות, מה שפותח בפני הרוצים להינשא בחו"ל אפשרויות רבות.

נסיעה לשם טקס נישואין בחו"ל יכולה להיות קצרה ותכליתית, אך יכולה גם להיות משולבת בטיול "ירח דבש", או לכלול כמה ימי נופש מפנקים לפני החזרה הביתה.

מכיוון שנישואין בחו"ל דורשים היערכות ולא מעט פרוצדורות ביורוקרטיות, החלו משרדי נסיעות לחו"ל להתמחות בנישה זו, ולארגן חבילות נישואין לחו"ל מא'-ת'. במקום שאתם תצטרכו להתרוצץ ולחפש ולברר אילו מסמכים צריך ולאן הולכים ומה עושים, בשביל לגלות בסוף ששכחתם פרט קטן שיכול להעיב על הכל, משרדי הנסיעות עושים את כל העבודה במקומכם. אתם רק צריכים לבחור את היעד.

חבילות לחתונה אזרחית בקפריסין

מה כוללת החבילה? בארץ: הכנת המסמכים הדרושים, כולל תרגום נוטריוני, רישום לנישואין, הזמנת כרטיסי טיסה ומלון. בקפריסין: נציג שילווה אתכם לכל אורך התהליך, יתרגם במידת הצורך ויסייע לפתור בעיות במידה ויצוצו. הנציג מסייע גם בהחתמת תעודת הנישואין בחותמת אפוסטיל שבלעדיה לא תוכלו להירשם כנשואים בארץ. למי שמעוניין לצרף בני משפחה וחברים, ניתנים דילים מוזלים עבור המלווים.

חתונה בקפריסין נערכת בכמה מוקדים לפי בחירתכם (לרנקה, לימסול, ועוד) וניתן לערוך אותה ביום אחד שבו טסים, מתחתנים, וחוזרים לארץ. לחלופין ישנה אפשרות להישאר לילה או שניים באי לנופש ופינוק.

ישנן גם חברות המתמחות בארגון החתונה במידה ותרצו לקיים מסיבה קטנה בקפריסין.

מחיר החבילה הבסיסית (טיסה + מלון + חתונה + מסמכים) הוא כ 540 יורו.

למידע נוסף: חתונה אזרחית בקפריסין

חבילות לחתונה אזרחית בפראג

פראג, העיר היפה באירופה היא ללא ספק המקום המושלם להינשא בו. חתונה אזרחית בפראג כוללת פרוצדורה של טפסים והכנות מורכבת יחסית מאשר במקומות אחרים, לכן רכישת חבילת חתונה בפראג מסוכן נסיעות המנוסה בארגון חתונות בפראג, יכולה להקל מאד את התהליך.

מה כוללת החבילה? החבילה כוללת טיסות הלוך ושוב, מלון, הכנת כל הטפסים הדרושים, כולל תרגום נוטריוני של המסמכים לצ'כית. בשדה התעופה יחכה לכם נציג של החברה אשר ישמש המלווה שלכם בכל התהליך: תשלום האגרות, ליווי לטקס עצמו על כל הפרוצדורות הכרוכות בו, וטיפול במסמכים לאחר הטקס על מנת לקבל את חותמת האפוסטיל. חברות שונות מציעות פינוקים נוספים כהסעה מהמלון לבניין העירייה, בקבוק שמפניה בזמן הטקס, או ארוחה מפוארת לאחריו.

מחיר החבילה הבסיסית: כ 500 יורו.

את החתונה אפשר לשלב עם נופש וטיול בעיר היפה פראג.

למידע נוסף: חתונה אזרחית בפראג

חתונה בסלובניה

סלובניה (אחת ממדינות יוגוסלביה לשעבר) האי אחת המדינות היפות והציוריות באירופה. טירות, נופים ואגמים, יהוו רקע מושלם לטקס החתונה.

מה כוללת החבילה? הכנת כל המסמכים הדרושים ותרגומם, תשלום כל האגרות הנדרשות, מתורגמן במהלך הטקס ותרגום תעודת הנישואין לאנגלית.

עלות החבילה הזו כ 1200 יורו. ניתן להוסיף לחבילה גם טיסה ומלון ופינוקים נוספים כמו שמפניה במהלך הטקס, זר מושקע לכלה, שיט רומנטי באגם לאחר הטקס, ומעבר מודרך ב"סמטת האהבה" המבטיחה חיי אושר לזוג העובר דרכה.

למידע נוסף: חתונה אזרחית בסלובניה

חתונה בניו יורק

התחום של חבילות חתונה בניו יורק עדיין הנמצא בחיתוליו, אך ישנם סוכני נסיעות שנכנסו גם ליעד זה. החבילה דרכם כוללת טיסה ומלון, והכנה והסבר מפורטים לגבי התהליך והפרוצדורות והמסמכים הנדרשים.

חתונה בחו"ל היא פרויקט מרגש, אך גם כרוך בביורוקרטיה וכאב ראש לא מעטים. חבילת חתונה תפורה ומוכנה מראש, עושה בשבילכם את כל העבודה. נשאר רק לעלות על המטוס!

למידע נוסף: חתונה אזרחית בניו-יורק

חתונה אזרחית בגרמניה

גרמניה הינה אחד מהיעדים הפופולאריים לנופש ולחופשה בקרב ישראלים, ולאחרונה, ישראלים רבים בוחרים לערוך בה את חתונתם האזרחית. השילוב של הנופים, מקומות הבילוי, יחודיות הערים השונות שבגרמניה – ברלין, מינכן, לייפציג, פרנקפורט, שטוטגארט, והפשטות יחסית של תהליך החתונה הופכים אותה לאחד מהיעדים החמים לעריכת החתונה.

חבילות הנישואין לגרמניה כוללות ארגון כל ההליך והאירוע מהזמנת כרטיסי טיסה ומלון, וכלה באיסוף המסמכים הנדרשים, יצירת קשר עם המקומות הרלוונטים ותכנון של אירוע החתונה עצמו.

למידע נוסף: חתונה אזרחית בגרמניה

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!