חתונה אזרחית באיה נאפה

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

איה נאפה נחשבת לאתר נופש פעיל ושוקק חיים בקפריסין השכנה. למקום מגיעים תיירים רבים מאירופה ומכל העולם, אך בקביל לתיירות הרגילה התפתחה במקום גם תיירות מהסוג שנקרא – "תיירות נישואין".

מאות ישראלים בוחרים לנצל את האפשרות להינשא במקום ולקבל אישור ותעודת נישואין אזרחיים התקפים גם בישראל. זוהי אפשרות שמתאימה לבני זוג חילוניים שכלל אינם רוצים בחתונה דתית וכן עבור אלה שמנועים להינשא בחתונה דתית מסיבות שונות (למשל, כוהן וגרושה – פסולי חיתון, זוגות מעורבים בני דתות שונות, חסרי דת ועוד).

חתונה אזרחית באיה נאפה

קרוב ולא יקר

היתרון המרכזי של חתונה אזרחית באיה נאפה הוא שמדובר במקום קרוב מאוד ולא יקר. לא חייבים להתארגן על חופשה ארוכה מהעבודה ולא צריך לבזבז הרבה זמן או כסף על טיסות יקרות וארוכות. גם מי שלא רוצה להפוך את החתונה לעניין חסכוני במיוחד בהחלט ייהנה מהאפשרות לשלב בין טקס חתונה אזרחי לבין חופשה לירח דבש במחיר מאוד נוח.

בנוסף, מי שרוצה להזמין אורחים לחתונה, הרי שבמקרה של חתונה באיה נאפה, מדובר באפשרות ריאלית ולא תלושה מהמציאות. יש, אגב, בתי מלון שבהם ניתן להזמין מראש שירות של חופשה ביחד עם חתונה, אפילו בשטח המלון עצמו. מי שבכל זאת רוצה לקצר, יכול לתכנן בהצלחה את ההגעה לקפריסין ואת החתונה כך שיתרחשו באותו יום או במסגרת זמן של יומיים.

מסמכים שצריך להכין

גם חתונה בחו"ל, ממש כמו חתונה בארץ, לא יכולה להיערך ללא מסמכים מתאימים שיפכו את העסק כולו לרשמי. אז למרות שלקפריסין לא צריך להגיע עם אשרה (ויזה), הרי שבהחלט יש צורך לדאוג מראש לכך שיהיה דרכון בר תוקף לכל אחד מבני הזוג. בנוסף, יש כמובן לדאוג מראש לכרטיס טיסה ואם רוצים, אז אפשר לדאוג מראש לשירותים נלווים כגון מוזיקה לאירועים, צלם, פרחים וכדומה.

מסמכים שחיוני להכין כוללים גם:

  • תדפיס ממשרד הפנים – זהו מסמך שמקבלים ממשרד הפנים ובו רשום המעמד המשפחתי הידוע והרשמי במדינה – נשואים, רווקים, אלמנים וכדומה.
  • עבור גרושים או אלמנים, יש צורך במסמכים מתאימים כגון תעודת גירושין, תעודת פטירה רשמית של בן או בת הזוג.
  • חשוב להביא גם תמונות פספורט, תעודת לידה וכמובן תרגום של כל המסמכים החשובים, שנעשה על ידי נוטריון לשפה המקומית.
  • אימות מסמכים רשמי מסוג חותמת אפוסטיל.

חתונות בעלויות גמישות

עבור המתכננים חתונה אזרחית באיה נאפה, העלות לא נחשבת מן הגבוהות. למעשה, אפשר לארגן חתונה בסיסית במחיר זול מאוד (הרבה יותר זול לעומת חתונה ממוצעת בארץ) אך אפשר גם לבחור בהפקה יותר מושקעת ויקרה. ככלל, העלויות שצריך לקחת בחשבון הן:

  • עלויות הכנת המסמכים, תרגום נוטריוני והוצאות רישום לנישואין.
  • עלות כרטיס טיסה ומלון – בהתאם לעונה ולסוג חברת התעופה.
  • עלויות של העברות, אגרות מקומיות, רישום לנישואין.
  • תשלום לעדים ולנציג שעורך את הטקס.
  • בנוסף, אפשר להזמין גם תוספות בתשלום כגון זר לכלה, צלם, בקבוק שמפניה, רכב שכור ועוד.

יש חברות לארגון חתונות

עבור אלה שרוצים לארגן לעצמם חתונה אזרחית באופן קל ופשוט יותר, אפשר לעשות צעד אחר. במקום לארגן באופן עצמאי את כל הדברים, במקום להזמין לחוד כרטיס טיסה ומלון, הזמנת תאריך לחתונה, סידורים מול העירייה, עדים וכל היתר, אפשר לשכור את שירותיה של חברה לארגון חתונות אזרחיות.

לא כל החברות מטפלות בחתונות בכל המדינות אך יש לא מעט שמטפלות באופן מרוכז בכל הסידורים הקשורים לחתונה אזרחית בקפריסין בכלל ובאיה נאפה בפרט. זה אומנם עולה יותר, אבל לא במידה ניכרת.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!