איך אפשר להגיד בקלות להסדר על מזונות ילדים?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!


אחת מהסוגיות העיקריות שאמורות להעסיק אתכם בהגעה להסכם גירושין הוא עניין המזונות. דמי מזונות הוא תשלום שנועד על מנת לאפשר לצד אחד לממן את הוצאות גידול הילדים. השאיפה היא לאפשר לילדים לשמור על אורח חיים נורמטיבי למרות שהוריהם לא חיים ביחד. הרציונל שעומד מאחורי התשלום הזה הוא הרצון לא לפגוע בילדים כתוצאה מגירושי הוריהם. על הנייר כל ילד זכאי להגיש תביעת מזונות במקרה שבו הוריו לא מעניקים לו את מבוקשו. אך כל עוד ההורים נשואים, הנושא הזה לא עולה על הפרק כי לרוב ההורים מעניקים לילד את צרכיו. אז איך אפשר להגיע למצב שבו יהיה ניתן להגיע להסדר אפקטיבי על מזונות בין ההורים? הרי באופן טבעי כל אחד מהצדדים ירצה למשוך את השמיכה לכיוון שלו. קיימות מספר שיטות שיאפשרו לכם להגיע להסכם מזונות שמטיב עם שני הצדדים.

 

תנסו להגיע להסכם בתחילת התהליך

הבעיה העיקרית עם הסכם מזונות כחלק מגיבוש הסכם גירושין הוא שמתעסקים איתו בסוף. ברגע שעוסקים בנושאים החשובים בסוף, היצרים עשויים להיות קצת יותר גבוהים. במצב כזה כל עניין קטן עלול להוביל אתכם למצב שבו תתקשו להשיג את מבוקשכם. זוהי הסיבה שבגללה מוטב לנסות להגיע להסכמות על מזונות ילדים בהקדם. תאפשרו לעצמכם לנסות לגבש הסכם עוד לפני שאתם מתעסקים בעניינים אחרים. ברגע שמסכימים על מזונות הילדים יהיה קל לסכם על דברים אחרים.

 

תעזרו במגשר גירושין לצורך הידברות

כאשר בני זוג מחליטים לפרק את החבילה הם עשויים להתקשות מאוד לדבר בניהם. במקרה כזה כל אחד מהצדדים ינסה להראות כי הוא זה ששולט בכל מה שקורה. הבעיה הם היעדר הידברות היא שיהיה מאוד קשה להגיע להסכמות, בטח בהקשר של מזונות ילדים. לכן אנו מציעים לכם להיעזר באיש מקצוע ניטרלי שנועד על מנת לגשר בניכם. מגשר גירושין הוא איש מקצוע שיאפשר לכם להידבר בצורה טובה ואפקטיבית. הוא יראה לכל אחד מהצדדים את נקודת המבט של הצד השני.

 

טובת הילדים בראש סדר העדיפויות

מי שנדרש לשלם מזונות ילדים הם בדרך ככל האבות מכיוון שהילדים נמצאים רוב הזמן עם האישה. אך כמובן שישנם מקרים שבהם האבות מקבלים את דמי המזונות במקרה שבו האישה לא מסוגלת לגדל את הילדים. עם זאת מי שנדרש לשלם מזונות צריך להבין כי מדובר על כסף שמיועד לגידול הילדים. אם תשימו את טובת הילדים בראש מעניינכם לא תהיה סיבה שתגיעו לבעיות בנושא הזה. הרי הילדים תמיד צריכים להיות אלה שאתם עובדים קשה בשבילם.

 

הבינו את הצרכים אלה של אלה

בסוף אל תשכחו כי אתם עם בן או בת הזוג שלכם הייתם נשואים זמן רב. הסכם גירושין נועד על מנת לבנות מסגרת שיהיה ניתן לפעול על פיה בזמן אמת. עם זאת אנו מציעים לכם להבין תמיד אלה את הצרכים של אלה בעת גיבוש הסכם מכבד. בסוף המטרה שלכם היא שהילדים יהיו מאושרים, ושכל אחד מהצדדים יחיה את חייו בשקט. אף אחד לא ירצה להביא את השני למצב שבו הוא פושט רגל או לא מסוגל לכלכל את עצמו.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!