איך לרכוש פוליסת ביטוח שלא קורעת את הכיס? המדריך המלא

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

אם אתם כאן, זו כבר החלטה נבונה מאוד. זה אומר שמעניין אתכם להעמיק ולחקור על ביטוחי נסיעות לחו"ל ואתם מבינים את החשיבות וההשפעה של ביטוח כזה בזמן אמת. אם כך במדריך הבא שהכנו בעבורכם אתם הולכים להבין איך לרכוש את הביטוח שלכם באופן הזול ביותר, מה הכי חשוב שתדעו וטיפים סודיים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם רוכשים את הפוליסה הבאה שלכם.

 

על פי מה מתמחרים את פוליסת הביטוח שלכם?

תראו, זה לא העיקר לרכוש ביטוח נסיעות לחול בזול, העיקר הוא שיהיה מכסה, מותאם אישית ומדויק עבורכם. לכן ברוב המקרים לא תוכלו להשוות מחירים בין חבר\ה או אפילו בת\ בן משפחה – ההשוואה הנכונה היא בין ההצעות שחברות הביטוח מספקות בעבורכם באופן פרטני. אז על פי מה חברות הביטוח מתמחרות את הפוליסה שלכם?
1. השאלון הרפואי שמשקף את המצב הבריאותי שלכם.
2. ההרחבות שאתם מוסיפים לפוליסה.

למה חשוב וכדאי להוסיף הרחבות מיוחדות לפוליסת הביטוח לחו"ל?

בשביל להמחיש בצורה הטובה ביותר, בואו ניתן לכם דוגמא מהחיים שבוודאי רובכם תצליחו להתחבר ולהבין: בטיול הגדול אחרי הצבא, וזה לא משנה אם הייתם בהודו, ביעד אחר במזרח או בדרום\ מרכז אמריקה – אופי הטיול שלכם היה מאוד הרפתקני. ישנתם במקומות שהיום אולי לא תשנו בהם, אכלתם דברים חדשים, הייתם בציוויליזציה פחות מפותחת, רפואה פחות מתקדמת, תנאי היגיינה שונים וכו'. אם רגע נשווה את הטיול הזה לטיול שופינג באירופה אפשר להבין בקלות שהצרכים הרפואיים שלכם שונים מאוד בשני היעדים הללו.
כך ממש יש לבצע הרחבות הפוליסה בהתאם ליעד שבו אתם הולכים לבקר. אם זה יעד עם יתושים מסוכנים או מלא באקסטרים, תצטרכו הרחבה מסוג אחד. אם זה יעד יותר מסודר ומוכר אולי תצטרכו הרחבות של ציוד כמו לפטופ שאתם לוקחים איתכם או המכשיר הנייד שלכם.

 

איפה הכי כדאי לרכוש את פוליסת הביטוח?

ביטוח נסיעות לחול בזול הוא דבר שצריך לבחון בכמה אספקטים שונים. אם תרכשו את הפוליסה שלכם דרך האונליין תוכלו לבצע השוואות בצורה נוחה יותר וביתר קלות. שכן היום רוב חברות הביטוח המקצועיות והאמינות מאפשרות לכם לרכוש פוליסת ביטוח דרך האתר שלהם בכמה קליקים פשוטים. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לכמה אתרים של חברות ביטוח שאתם סומכים עליהן, להוסיף את התוספים הרלוונטיים ולבצע את השוואת המחירים. בסוף, תוכלו לבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

 

מה הכי חשוב שתדעו?

לפני רכישה של פוליסת הביטוח הכי חשוב שתגדירו רק את אופי החופשה שלכם. ברגע שתדעו להגיד אילו דברים אתם מתכננים לעשות, גם אם זה ברמה הכללית, ככה תוכלו להתאים ולדייק את הפוליסה שלכם ולגרום לה לעלות לכם הרבה פחות. עוד דבר חשוב הוא: אל תתקמצנו. עוד כמה שקלים ליום יכולים להיות משמעותיים כשמדובר על מכשיר הפלאפון שלכם שנגנב במקרה הקל או במקרה היותר קשה צורך במיון או פרוצדורה רפואית מורכבת. בסופו של דבר אם לא יהיה לכם את הכיסוי שאתם צריכים באותו הרגע זה יעלה לכם. והרבה. כמובן שאי אפשר לחזות הפתעות ואף אחד לא מצפה ממכם, אבל אם אתם יודעים שאתם נוסעים ליעד שיש בו הרבה אקסטרים ואקשן – יש לכך הרחבה מתאימה וכך בהתאמה לכל יעד ואופיו.

 

לסיכום

פוליסת ביטוח לנסיעות לחול היא חשובה מאוד ובלעדיה אנחנו לא ממליצים לצאת מהארץ. בטחו את עצמכם ותהיו רגועים בשאר החופשה.

 

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!