איך לבחור טבעת אירוסין?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

איך לבחור טבעת אירוסין?מרגע שהחלטת שבת זוגתך היא האישה עמה אתה רוצה לבלות את שארית ימיך, מתחיל השלב החשוב של תכנון הצעת הנישואין. ברור לך שטבעת אירוסין חייבת להיות חלק בלתי נפרד מכך, כאשר החשיבות שלה גבוהה אפילו מזו של טבעת הנישואין העתידית.

הבעיה: רבים מהגברים נתקלים בקושי של ממש לבחור טבעת אירוסין על רקע האתגר שב"תרגום" הטעם והאופי של האישה לכדי טבעת מושלמת, מגוון עצום ולמעשה אינסופי של אפשרויות וטווח מחירים רחב. הדגשים שיובאו במאמר הנוכחי יראו לכם כיצד ניתן למצוא את הטבעת המושלמת.

ההגדרה הראשונה: התקציב

גברים רבים יטענו בפה מלא כי הם לא מעוניינים להתפשר בדבר בבחירה של טבעת אירוסין עבור היקירה שלהם. הכל טוב ויפה, אלא שעליהם לזכור שטווח המחירים של טבעות אירוסין אינו חד משמעי, וישנן טבעות שקשה לעמוד במחיר שלהן. ניתן למצוא טבעות במחיר של כמה אלפי שקלים, אבל מנגד טבעות שהמחיר הנגבה עליהן הוא בן חמש ספרות.

המחיר תלוי בשורה ארוכה של פרמטרים, לרבות סוג הזהב, סוג האבנים ומשקלן, אופן הייצור של הטבעת (טבעת מקולקציה קיימת לעומת טבעת המיוצרת באופן אישי), העיצוב הכולל ועוד.

אנחנו לא טוענים כאן שחובה להגדיר מראש סכום אשר אותו אין לעבור וימי מה, כי בכל זאת מדובר ברכישה משמעותית שלא רק המחיר משחק בה תפקיד. מה שכן, אפשר בהחלט להגדיר טווח כללי של מחירים ולראות אילו אפשרויות עומדות בו. אסור לשכוח שיש גם הוצאות כבדות אחרות שצריך לעמוד בהן לאחר מכן, ובכלל זה ארגון החתונה.

לכל אחת יש את הטבעת שלה

גם במערכות יחסים ארוכות, בהן הגבר בטוח שהוא מכיר כל דבר באישיות של אשתו המיועדת, הוא עלול להיתקל בקושי לבחור את הטבעת מבין אלה המוצעות או הניתנות לייצור. זו ממש לא משימה פשוטה לדעת אילו טבעת תחמיא במידה הרבה ביותר לאישה ותתאים כמו כפפה ליד לאופי, לגוון העור ולאלמנטים אחרים.

אפשר בהחלט להתייעץ עם גורמים בקיאים בתחום, או כאלה שמכירים גם הם את האישה ויכולים לסייע (יחד עם זאת, בסופו של דבר הבחירה הסופית רצוי שתהיה של הגבר). יש נשים שרומזות לבין הזוג שלהן מה הן מעוניינות לקבל, בבוא היום, כך שאפשר להשתמש בהחלט במידע החשוב הזה.

רעיון מוצלח אחר הוא לחשוב על תכונות האופי העיקריות של האישה – למשל עדינות או חיבה לכל מה שקלאסי – ולהעביר את המידע הזה למוכרים בחנות התכשיטים או לצורפים. כך הם יוכלו להבין מהם האלמנטים הספציפיים בטבעת שצריכים לקבל מענה על מנת שהמראה שלה יחמיא לאישה ויתאים לה.

רצוי שההתאמה של הטבעת תהיה מושלמת גם מבחינת המימדים הפיזיים שלה. הגודל בהחלט משחק תפקיד, ועלול להפוך להיות מכשול. המידות של טבעות האירוסין נוטות להיות שונות מאלה של הטבעות הסטנדרטיות בחנויות התכשיטים – לא מעט גברים טעו בעקבות זה ובחרו בטבעת שאינה קרובה להתאים בגודל שלה.

כדי להתגבר על הקושי הזה אפשר פשוט "לגנוב" טבעת קיימת ולהביא אותה לצורף או לחנות התכשיטים לצורך מדידתה, או לגשש מהי המידה המתאימה אצל כלת השמחה, בני משפחתה, חברותיה וכן הלאה.

לא חייבים לבד

בהמשך לסעיפים הקודמים, הגבר ממש לא חייב לצאת ל"מערכה" של בחירת טבעת אירוסין לבדו. זו ממש לא בושה לבקש ייעוץ מהחמה המיועדת, מהאחות או מחברה טובה, שתוכל להביא את נקודת המבט הנשית לתוך המשוואה. ניתן בהחלט לגשת עם אותן מכרות לחנות התכשיטים ולבצע את הבחירה בעזרתן. גם בעלי המקצוע כאמור יכולים להעניק הרבה מהידע שלהם.

לבסוף, אל תהסס לסמוך על האינסטינקטים שלך. בטבעות אירוסין, בערך כמו אצל נשים, זה פשוט עשוי להיות זה בלי שתוכל להסביר מדוע.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!