הפקת חתונה קטנה – כיצד תעשו זאת נכון

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!


זוגות רבים מעדיפים לקיים חתונה קטנה ואינטימית ולא חתונה גדולה עם מוזמנים רבים. אומנם חתונה קטנה מכילה כמות קטנה יותר של מוזמנים באופן משמעותי, אך עדיין תהליך ההפקה שלה הוא לא קל ופשוט.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיקלו עליכם בהפקת החתונה הקטנה שלכם.

 

יותר אפשרויות למקומות מיוחדים

כאשר זה נוגע בחיפוש מקומות לחתונה קטנה, אין ספק כי האפשרויות העומדות בפניכם הן הרבה יותר מגוונות מאשר האפשרויות העומדות בפניכם בהפקה של חתונה גדולה.

על ידי חיפוש קצר באינטרנט תוכלו למצוא כמות עצומה של מקומות קטנים ומיוחדים ברחבי הארץ בהם ניתן לקיים חתונה בסדר גודל קטן. בין המקומות השונים תוכלו למצוא: וילות יוקרתיות ומפנקות להשכרה, מסעדות מיוחדות ברחבי הארץ שניתן לקיים בהן אירועים קטנים ואפילו יקבים בהם ניתן לקיים אירועים קטנים.

אם אתם מתכננים לקיים חתונה קטנה, אנו ממליצים לכם לשמור על ראש פתוח ולא לפנות רק אל האפשרויות הקלאסיות הידועות של אולם אירועים או גן אירועים.

מיקום מיוחד לחתונה הקטנה שלכם יכול להפוך אותה לאירוע מיוחד ובלתי נשכח.

 

הספקים השונים לאירוע

בחתונות קטנות בהן כמות המוזמנים אינה גדולה, יש אפשרות להשקיע יותר באוכל שיוגש למוזמנים במהלך האירוע. יש לכם אפשרות נהדרת לחשוב בצורה יצירתית בנושא זה ולהזמין שירותי קייטרינג שונים עם מנות שבדרך כלל לא יוצא לאנשים לראות בחתונות אחרות. אחד היתרונות המשמעותיים בחתונה קטנה הוא הקשר הקרוב שיש לחתן ולכלה עם המוזמנים לחתונה, מאחר והחתן והכלה מכירים באופן אישי כל אחד מן המוזמנים לחתונה הקטנה שלהם, הם יכולים להתאים את האוכל באירוע לאורחים.

גם התקליטן והצלם שאתם בוחרים צריכים להתאים לסגנון של האירוע שלכם. בדרך כלל באירועים גדולים יש צורך במספר צלמים, לעומת זאת באירוע בעל סדר גודל קטן כמו חתונה קטנה למשל, צלם אחד ללא ספק יספיק.

כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק עם התקליטן בו בחרתם האם יש לו ניסיון באירועים בעלי סדר גודל קטן והאם ציוד ההגברה שלו מתאים לאירועים מן הסוג הזה.

 

התייחסו בכובד ראש לבחירת המוזמנים לאירוע

כאשר מדובר על אירועים בסדר גודל קטן, יש להתייחס בכובד ראש לבחירת המוזמנים לאירוע. כמות האנשים שכל צד יכול להזמין נעה בין 100 מוזמנים ל-150 מוזמנים כך שמדובר בכמות קטנה של מוזמנים לכל צד וזה בלי להכליל ברשימת המוזמנים את האנשים שבטוח מגיעים לאירוע וחייב להזמין אותם כמו למשל: המשפחה הקרובה של החתן והכלה, החברים הקרובים של החתן והכלה ועוד.

אחד הנושאים הבעייתים ביותר בחתונה קטנה הוא ההרגשה הלא נעימה כלפי אותם אנשים שלא הוזמנו לאירוע. אתם לא צריכים להזמין לאירוע שלכם אנשים מסוימים רק כי חושבים שהם ירגישו לא נעים, עליכם להזמין רק את האנשים שקרובים אליכם וחשובים לכם באמת.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!