ויזה אלקטרונית להודו – ויזה בקלי קלות

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!


הודו היא חלומם הגדול של ישראלים רבים, המתכננים להגיע אליה מיד אחרי הצבא, או פשוט בשלב מסוים בחייהם. היא מסתורית ומרתקת, מעניינת וטעימה במיוחד. מציגה תרבות, קולינריה וטבע אשר אי אפשר להתנגד להם. לא משנה מהי הסיבה בגללה אתם נמשכים למדינה הנפלאה, יהיה עליכם להוציא ויזה אלקטרונית להודו והאמינו לנו, זה הרבה יותר קל משאתם חושבים.

 

כך תוציאו ויזה אלקטרונית להודו

בדרך כלל כדי להוציא ויזה, יש להגיע אל השגרירות של מדינת היעד, למלא טפסים וכדומה. במקרה של שגרירות הודו, הדבר אינו אפשרי אלא אם מדובר במקרה חירום. בכל מצב אחר, ניתן להוציא ויזה אלקטרונית להודו דרך חברה המתמחה בכך, בלחיצת כפתור ובלי להסתבך. התהליך עובד כך:

  • שלב ראשון – כמו כל תהליך בירוקרטי אחר, גם הוצאת ויזה להודו כוללת לא מעט טפסים וניירת. נכון שהתהליך מתבצע אונליין, אך טופס הוא טופס ולעתים דורש זמן. תתבקשו למלא פרטים אישיים, עיסוק, כתובת, מידע אודות הטיול אותו אתם מתכננים וטיולים בעבר, ועוד. שימו לב כי הדרכון בידיכם תקף לעוד חצי שנה לפחות, שכן תתבקשו גם לצרף צילום שלו לבקשה.
  • שלב שני – לאחר שווידאתם כי הפרטים שמילאתם מדויקים, תתבקשו לבצע את התשלום בגין הוויזה. לאופן התשלום מספר אופציות בהתאם לצרכים והדרישות שלכם – ניתן לשלם באשראי דרך האתר, בטלפון ואף בהעברה בנקאית. חשוב לציין כי כאשר נזרים בחברה מקצועית המתמחה בוויזה להודו, המחיר לרוב יכלול הן את דמי השירות והן את הויזה עצמה.

את הוויזה עצמה תקבלו כעבור שלושה ימים לאחר ביצוע התשלום. מכיוון שמדובר על ויזה אלקטרונית להודו זו תישלח היישר אל תיבת המייל שלכם. על אף שלכולנו יש פלאפונים והמייל שלנו זמין בכל עת, מומלץ בכל זאת להדפיס את הוויזה ולשאת אותה אתכם במהלך הטיול, רק ליתר בטחון.

כדאי לדעת שהוויזה תהיה תקפה לתשעים ימים מרגע שתיכנסו למדינה ואין אפשרות להאריך אותה. בנוסף, יהיה עליכם להשתמש בה בתוך 120 ימים מהרגע שתקבלו אותה אליכם למייל, כאשר הכניסה למדינה באמצעות הוויזה הזו הינה מהאוויר והים בלבד. הדרכון עצמו חייב כאמור להיות בתוקף לפחות לחצי שנה קדימה.

 

מדינה שהיא חלום שמתגשם

לא בכדי הודו אהובה על רבים, אשר נוהרים אליה שוב ושוב במהלך חייהם. בין אם זו עומדת להיות הפעם הראשונה שלכם או שכבר פיתחתם אובססיה אליה, ויזה אלקטרונית להודו היא חלק בלתי נפרד מהתהליך ובלעדיה, לא תוכלו להיכנס אל המדינה. כדי לוודא שהתהליך מתבצע על הצד הטוב והמדויק ביותר, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בהוצאת ויזה להודו – זו תוודא יחד אתכם כי הגשתם את כל פרטי המידע הנדרשים ללא דופי, שהמסמכים נשלחים במלואם ושממש בקרוב, הוויזה המיוחלת תהיה אצלכם בידיים.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!