חתונה אזרחית בארצות הברית

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

ישנם לא מעט זוגות החיים בישראל ואינם מעוניינים לקיים חתונה דתית כהלכתה. יש גם זוגות שלא יכולים לקיים חתונה דתית מסיבות שונות – בין אם הם נחשבים לפסולי חיתון ובין אם אחד מבני הזוג אינו יהודי או מוגדר כחסר דת. כמובן שישנם כיום גם זוגות חד מיניים המבקשים להתחתן, כך שלא קשה להבין מדוע גדל הביקוש לחתונות אזרחיות.

אבל האם כדי להתחתן בחתונה אזרחית חייבים לבחור ביעד שבלוני (ויש המגדירים גם כמשעמם) כמו קפריסין? יש גם אפשרויות אחרות. לאלה שחושבים גדול יותר, נוצץ יותר, אלגנטי יותר ומיוחד יותר, ישנם אפשרויות מלהיבות הרבה יותר. מה למשל? חתונה בארצות הברית כמובן. זהו היעד שיכול להתאים לאלה שרוצים חתונה אזרחית ואפשר לבחור ביעדים שונים בתוך ארצות הברית כשלכל אחד אפיונים משלו.

חתונה אזרחית בארצות הברית

איפה עושים חתונה בארצות הברית?

המבקשים לערוך חתונה אזרחית בארצות הברית יכולים לבחור לא מעט יעדים, אך בראש הרשימה נמצאים בדרך כלל שמות נוצצים כמו לאס ווגאס או ניו יורק. ניתן לערוך טקס בשילוב מסיבת חתונה מרשימה, אם מגיעים מוזמנים, אבל זו בהחלט לא חובה.

חתונה מקובל לערוך אפילו במשרדים של העירייה המקומית והטקס עצמו מתבצע בלוויית עדים. ניתן להגיע עם עד (זהו חייב להיות אדם בעל תעודה מזהה) ויש גם עדים המבצעים את המוטל עליהם בהתנדבות או בתוספת תשלום. על פי רוב, חתונה בארצות הברית בהליך אזרחי איננה לובשת אופי טקסי יתר על המידה. את הפאר נהוג לשמור למקומות הבילוי של "לפני" או "אחרי". מלון טוב, מסעדות מפוארות, אזורי בילוי מעולים, שייט מפנק – כל אלה יכולים להעניק לבני הזוג חוויה מיוחדת, מלכותית וחד פעמית.

חתונה בארצות הברית עם פחות בירוקרטיה

בארצות הברית המוסד ששמו חתונה אזרחית מקובל מאוד ולכן, לא מאוד מפתיע לגלות שהבירוקרטיה לא ממש מסורבלת. יחד עם זאת, חשוב להכין מראש את המסמכים ולשלם את האגרות הנדרשות. נדגיש שלא בכל מקום בארצות הברית התקנות זהות ולכן – חשוב להחליט מראש היכן רוצים להתחתן בכדי להכין את כל מה שצריך.

בניו יורק, למשל, אחד היעדים המבוקשים ביותר לחתונות אזרחיות, יש צורך ברישיון חתונה. את הרישיון ניתן לקבל (לאחר תשלום אגרה) במחלקת הנישואין. כמובן, שחשוב להגיע עם תעודות מזהות והללו יהיו בדרך כלל הדרכונים של שני בני הזוג. לאחר טקס קצר וענידת הטבעת מקבלים תעודת נישואין עוד לפני שמספיקים להתרגש יתר על המידה.

את תעודת הנישואין מקבלים לאחר תשלום אגרה נוספת, כאשר נחוץ עוד דבר אחד – לקבל חותמת רשמית מאת הנוטריון. כדי לקיים חתונה אזרחית בלאס ווגאס דורשים מבני הזוג למלא טפסים באנגלית ולמסור תעודת לידה ותדפיס ממשרד הפנים הישראלי (המעיד על מצב אישי).

ירח הדבש קרוב מתמיד

למרות שחתונה בארצות הברית אולי איננה מאוד מרשימה כשלעצמה, הרי שמדובר בחוויה מיוחדת. ההליך פשוט וקצר וניתן להשקיע בירח דבש יוצא מן הכלל שיכול להמשך ימים ספורים או פרק זמן ארוך – בהתאם לזמן ולתקציב העומד לרשותכם.

ואם כבר מדברים על ההיבט התקציבי, הרי שהליך חתונה בארצות הברית עצמו איננו כרוך במחיר גבוה במיוחד. כמה עשרות דולרים לצורך רישום נישואין, סכום נוסף דומה עבור התעודה, אישור נוטריוני וכיוצא באלה. לעיתים שוכרים עד בתשלום ויש כאלה שמשקיעים יותר – למשל בצלם, זר פרחים מיוחד וכדומה.

תעודת הנישואין בתוספת אישור אפוסטיל נחשבת למוכרת ואין ספק שחוויה של חתונה בארצות הברית בהחלט פשוטה, וקלילה. מי שמעוניין, יכול להיעזר בחברות המסייעות בטיפול בהליך וסידורים שונים.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!