חתונה אזרחית באיטליה

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

 

בשנים האחרונות הפכו החתונות האזרחיות לחלופה עבור זוגות ישראלים, שאינם רוצים או אינם יכולים להינשא בנישואין דתיים בישראל. לצד מדינות וותיקות שהפכו בעבר ליעד מבוקש עבור חתונות של זוגות ישראליים, ישנם כאלה שמעדיפים לבחור מקום אחר, אטרקטיבי יותר, בו יוכלו לערוך חתונה אזרחית. מקום כזה נמצא לא רחוק, מעבר לים – באיטליה הקסומה.

חתונה אזרחית באיטליה

 למה חתונה באיטליה? חתונה חלומית בארץ המגף

 מסיבות רבות, אזרחים ישראל רבים מחליטים להתחתן בחתונה אזרחית בחוץ לארץ בכלל, ובאיטליה בפרט. בחתונה כזאת הם משיגים כמה מטרות:

  1. חתונה עם טיול – חתונה אזרחית באיטליה מאפשרת לערוך לאחר החתונה טיול מהנה במיוחד בארץ המגף. איטליה, לעומת יעדים אחרים שמאפשרים חתונה בחו"ל, נחשבת למדינה אטרקטיבית במיוחד.
  2. מגוון אפשרויות – חתונה באיטליה אפשרית בערים גדולות, וכן בעיירות קטנות. ניתן לארגן חתונות עם מספר מוזמנים קטן או גדול, ואפילו ללא מוזמנים כלל. חברות שמסייעות בארגון חתונות כאלה יכולות לדאוג (תמורת תשלום) אפילו לעדים הנחוצים לצורך עריכת החתונה.
  3. חתונה זולה – חתונה בישראל נחשבת לאירוע יקר, שיש להשקיע בו ממון רב וטרחה רבה לא פחות. כאשר עורכים חתונה באיטליה, עלות החתונה יכולה להיות נמוכה מאוד. הסיבה לכך פשוטה – כאשר עורכים חתונה בארץ, הצפייה היא שתתקיים מסיבה גדולה, מפוארת, עם מספר רב של מוזמנים. כשעורכים חתונה בחוץ לארץ, אין ציפייה דומה לאירוע המוני.
  4. תעודה בינלאומית – אישור נישואין אזרחיים באיטליה, חתום כהלכה, מהווה אישור להיות בני הזוג נשואים בחתונה אזרחית.

 מה צריך לעשות כדי לארגן חתונה באיטליה?

לשם ארגון חתונה באיטליה ניתן להיעזר בחברות בינלאומיות לארגון חתונות מסוג זה. חיפוש פשוט באינטרנט יעלה מגוון רחב של חברות שמציעות מידע וסיוע בכל הפרוצדורות של ארגון חתונה בכל מקום בעולם, לרבות באיטליה.

חשוב לקחת בחשבון שהכנת הניירת הדרושה לצורך ביצוע חתונה אזרחית באיטליה עשויה לקחת זמן, ולכן חשוב לדאוג לדברים מראש. בין הדברים שצריך לזכור:

  1. מיקום – חשוב להחליט מראש היכן תתקיים החתונה. נשוב ונזכיר שביצוע חתונה באיטליה מצריך הצגת אישור על תשלום אגרה לרשות המקומית שבשטחה יתבצע הטקס.
  2. תאריך – בחירת התאריך הינה בעלת משמעות אישית וכלכלית. אם קיימת אפשרות להתגמש מבחינת התאריך, ניתן לבחור במועד שבו הלינה והשהות יהיו זולים יותר.
  3. מסמכים מתאימים – חשוב לדאוג למסמכים רלוונטיים (שיפורטו מיד).

 אילו מסמכים נדרשים לשם עריכת חתונה באיטליה?

קיום חתונה באיטליה מצריך הכנה מוקדמת של מסמכים מתאימים. מלבד המסמכים שנפרט בהמשך, מומלץ להתייעץ עם חברות לארגון חתונות בין לאומיות או עם שגרירות איטליה בישראל בזמן ארגון החתונה, שכן רשימת המסמכים עשויה להשתנות.

בין המסמכים הדרושים:

  1. תמצית רישום – משיגים ממשרד הפנים.
  2. נולה אוסטרה – מסמך חשוב במיוחד למתחתנים באיטליה. המסמך מאשר את הרווקות של האוחז בו.
  3. דרכונים ברי תוקף.
  4. מסמכים מתאימים בלועזית המכילים את תאריך הלידה, שמות ההורים ומעמדם האישי של בני הזוג (רווקים, אלמנים, גרושים).

 עלויות כספיות של חתונה באיטליה

בעריכת חתונה באיטליה טווח המחירים רחב ביותר, שכן רבים מהזוגות, אם לא כולם, משלבים ביחד עם טקס הנישואין גם טיול או ירח דבש. באופן כללי, צריך לקחת בחשבון את העלויות הבאות:

  1. טיסה – בעניין זה חשוב לזכור להזמין את הטיסה מבעוד מועד.
  2. לינה ושהות – רבים בוחרים ללון בבתי מלון יוקרתיים, אך הדבר נתון, כמובן, לשיקולי תקציב.
  3. מתורגמנים – זוגות רבים בוחרים להיעזר בשירותים של מתורגמן לאנגלית או לעברית. חברות שמסייעות בארגון חתונות מציעים, בדרך כלל, שירות מסוג זה.
  4. עדים – במידת הצורך ניתן לשכור עדים בתשלום.
  5. צלם – מחיר צלם לחתונה באיטליה יהיה זול בהרבה מאשר מחיר של צלם בישראל, משום שכמו הטקס כולו, גם כאן המשמעות היא יותר סימבולית, עם פחות צורך "לנקר עיניים".
  6. תשלום לרשות המקומית – כל רשות מקומית איטלקית נוהגת לגבות תשלום בגין עריכת החתונה בשטחה.
  7. הוצאות נוספות – תרגום מסמכים, דמי ביול, נסיעות פנים, כניסה לאתרים וכן הלאה.

למידע נוסף:

מדריך לנישואין בחו"ל

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!