חתונה אזרחית בלאס וגאס

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

לאס וגאס עיר ההימורים, העיר הצבעונית והעליזה הניצבת בלב מדבר במדינת נבאדה, ידועה גם כעיר החתונות. זוגות מכל העולם מגיעים אליה כדי להינשא גם בגלל העיר עצמה, וגם בגלל הקלות היחסית שבה ניתן להינשא בה. לא לשווא מכונה לאס וגאס: "עיר חתונות הבזק".

את החתונה אפשר לשלב עם ירח דבש בחוף במערבי של ארה"ב, אחד היעדים הפופולאריים ביותר לטיולים בארה"ב.

חתונה אזרחית בלאס וגאס

כיצד מארגנים חתונה בלאס וגאס?

ישנן שלוש אפשרויות להתארגן לקראת חתונה בלאס וגאס:

  1. באופן עצמאי.
  2. באמצעות משרד נסיעות ישראלי המתמחה בארגון חתונות אזרחיות בלאס וגאס, אשר ידאג לכל הסידורים עבורכם.
  3. באמצעות סוכנויות לארגון חתונות בלאס וגאס.

מהן האפשרויות לחתונה אזרחית בלאס וגאס?

אפשרויות חתונה בלאס וגאס הן בלתי מוגבלות. החל בחתונה פורמאלית דרך משרדי העירייה הרשמיים (נדיר שנערכות שם חתונות וגם זה רק בתאום מראש), עבור דרך חתונות בבתי כנסת או כנסיות (שבהם ניתן לארגן גם חתונה דתית וגם אזרחית), וכלה בחתונות יוצאות דופן, אותן ניתן לערוך רק בלאס וגאס, כמו חתונה בחדר המעוצב בצורה מיוחדת, חתונות "נושא", וחתונות שבהן מנחה הטקס מחופש למשל בדמות של אלוויס. הכל בהתאם לטעמו של הזוג.

ההכנות לחתונה

ככל חתונה הנערכת בעיר בחו"ל יש להתחיל בכמה שלבים פורמאליים וביורוקרטיים.

לשם הוצאת רישיון להינשא יש לגשת ל"פקיד המחוז" (county clerk). משרדו ממוקדם במרכז העיר: 309 South Third Street.

שעות הפתיחה של המשרד:

ימים ב' – ה': 14:00-18:00

ימים ו'-שבת: 8:00-22:00

הליך הרישום כולל הצגת דרכונים של בני הזוג, מילוי טפסים ותשלום (50$ לערך).

עם סיום שלב זה מקבלים רישיון לחתונה.

חתונה בלאס וגאס

לאס וגאס מלאה בחברות שהתמחותן היא ארגון חתונות. לחברות אלה חדר מיוחד לעריכת הטקס, ועובדים שמקצועם הוא עריכת טקסי חתונה בלאס וגאס. מדובר בחברות פרטיות הגובות תשלום עבור שירותיהן. ניתן לערוך טקס סולידי, עד לטקס ייחודי. החברות ערוכות למלא כל גחמה ורעיון של לקוחותיהן. כמובן שככל שהטקס יותר מושקע ומיוחד גדל בהתאם גם מחירו.

ממשרדי הרישום ניתן בעצם ללכת לכל חברת עריכת חתונות כזו ולהינשא. אין צורך בהמתנה של 24 שעות או בכל פרוצדורה נוספת. רק לא לשכוח להכין מראש טבעות נישואין!

לאחר טקס החתונה מומלץ לבקש מהחברה שערכה את טקס הנישואין אישור לעריכת הטקס.

רישיון החתונה מונפק יום לאחר החתונה, אך אין צורך להישאר בעיר ולחכות לו (אם כי זה מומלץ על מנת לחסוך את הזמנת האישור מהארץ). ניתן לבקש שהרישיון ישלח אליכם לישראל, אך להדגיש שאתם זקוקים לרישיון נישואין בין לאומי על מנת שהרישיון יוחתם בחותמת אפוסטיל. חותמת זו הינה חותמת רשמית בין לאומית ורק היא קבילה לרישום לנישואין במשרד הפנים.

במידה ולא ניתן לקבל את תעודת הנישואין יחד עם חותמת האפוסטיל ניתן לערוך את התהליך מהארץ עם החזרה מהטיול.

  • יש לשלוח מכתב רשום לפקיד המחוז ולבקש עותק מאושר של תעודת הנישואין. יש לציין את שמות בני הזוג, תאריך הטקס ומספר התעודה. הנפקת התעודה עולה כסף ויש לברר מראש מה העלות ולצרף את סכום הכסף למכתב הרשום. את הכתובת למשלוח והפרטים ניתן למצוא באתר: http://www.co.clark.nv.us/recorder/certs.htm
  • לאחר שתקבלו את העותק המאושר יש לשלחו בצרוף בקשה לאפוסטיל לפקיד המדינה של נבאדה. גם שירות זה כרוך בתשלום. את פרטי המשלוח והתשלום ניתן למצוא באתר: http://sos.state.nv.us/notary/apostille.htm

עם המסמך החתום פונים למשרד הפנים ונרשמים לנישואין. חתונה בלאס וגאס משלבת חתונה עם חוויה מיוחדת. מה צריך יותר? שיהיה במזל.

מדריך לנישאים בחו"ל

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!