חתונה אזרחית בניו יורק

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

 

החלטתם להתחתן? איזה כיף ואיזו שמחה! החלטתם גם שלא מתאימה לכם חתונה ברבנות ואתם רוצים חתונה אזרחית בחו"ל? אז אם כבר, למה לא לנצל את ההזדמנות ולשלב את החתונה עם ירח דבש, בעיר הכי גדולה, מזמינה וכיפית בעולם, הלא היא ניו יורק?

אפשר להתחתן חתונה אזרחית בניו יורק? בודאי! וההליך קל ופשוט.

חתונה בניו יורק

אילו הכנות נדרשות לפני חתונה בניו יורק?

מעבר להזמנת כרטיס הטיסה והמלון צריך לדאוג לדרכונים בתוקף ולעד או עדה. זה הכל… לא אישורי רישום ממשרד הפנים, לא אישורי נוטריון ולא שום פרוצדורה מטרידה נוספת, מאלה הנדרשות על ידי מדינות אחרות.

לפני תחילת "פרוייקט החתונה בניו יורק" היכנסו לאתר של ה city clerk שם תמצאו את כל המידע הנחוץ, הכולל פירוט של כל התהליך והדרישות. כדאי להתעדכן באתר, מאחר ולעתים חלים שינויים בדרישות, ולא כדאי שתופתעו כשתגיעו לשם.

כתובת האתר:

http://www.cityclerk.nyc.gov/html/marriage/marriage_bureau.shtml

באתר ישנם טפסים אותם יש למלא לשם הרישום לנישואין. את הטפסים ניתן למלא גם במרכז השירות בניו יורק, אך אם אתם רוצים לקצר תהליכים אתם יכולים למלא און ליין ולהכין מראש.

הגענו לניו יורק, מה עכשיו?

לעיריית ניו יורק מרכז שירות מיוחד למבקשים להינשא בתחומה. המרכז נמצא בכתובת: 141 Worth Street. למרכז השירות צריכים להגיע שני בני הזוג.

עם ההגעה למרכז השירות יש לגשת לפקיד המודיעין במקום ולקבל ממנו מספר וטפסים למילוי (אם מילאתם את הטפסים בבית, חסכתם לכם את העבודה הזו…). בהגיע תורכם יש לשלם סכום של כ 35$ (הסכום עשוי להשתנות), להגיש את הטפסים ומקבלים רישיון לנישואין. הרישיון תקף החל מ 24 שעות לאחר שהונפק, ופג לאחר 60 יום, כך שבפרק הזמן הזה צריך להתחתן…

זהו, תם ונשלם החלק הראשון, עכשיו כדאי ללכת להסתובב ברחובות העיר הנפלאה, לשבת במסעדה טרנדית ולחגוג את החלק הראשון המוצלח עם כוס יין משובח.

עם חלוף ה 24 שעות הראשונות, אפשר לגשת למלאכת החתונה. קמים לבוקר ניו יורקי עסוק, איזה כיף, כל הניו יורקים ממהרים לעוד יום עבודה שגרתי, ואתם, בדרך להתחתן! אז נכון שאין דרישה מיוחדת מעיריית ניו יורק מבחינת הלבוש, אבל מה אכפת לכם? תשקיעו! בכל זאת מדובר ביום מיוחד. התחילו את היום בכוס קפה וארוחת בוקר טובה, אספו את העד, ואל תשכחו לקחת מצלמה!

רגע לפני שאתם יוצאים מהמלון, בדקו שיש לכם את כל הציוד הדרוש:

  • דרכונים
  • אישור רישום הנישואין
  • טבעות נישואין שהכינותם מראש
  • כסף מזומן וכרטיס אשראי.
  • עד המצויד בתעודה מזהה (דרכון מספיק).

חתונה בניו יורק ושלבים עיקריים

  1. ניגשים לפקיד המודיעין ומבקשים מספר לתור למתחתנים היום. מציינים ומדגישים שאתם זקוקים לאישור נישואין שיהיה קביל גם מחוץ לארה"ב.
  2. ממלאים טופס, עומדים בתור, משלמים 25$ וממלאים טפסים נוספים, הפקידים במקום ינחו אתכם צעד אחר צעד. לא לשכוח לאורך כל הדרך להדגיש שדרוש לכם אישור נישואין בין לאומי. בסוף התהליך מקבלים מספר לתור לחתונה!
  3. לאחר המתנה מרגשת תיקראו לאחד מחדרי הטקס. את הטקס עורכים פקידים בעירייה שזה תפקידם. הטקס, כמו טקס שנערך על ידי פקידים, יבשושי משהו, אך כולל את כל כללי הטקס מהסרטים האמריקאים, כולל משפטים כמו: אם יש בחדר מישהו המתנגד לנישואין אלה יאמר דברו עכשיו או ישתוק לנצח (זה הרגע של העד), ובסוף הטקס מאשר הפקיד לחתן: you may kiss the bride !
  4. זהו, אתם נשואים מוכרים על ידי ארה"ב. לאחר הטקס תקבלו אישור נישואין. אלא שאישור זה אינו קביל על ידי מדינת ישראל. כדי לקבל את האישור שיהיה קביל גם בישראל, צריך לעבור עוד כמה שלבים. הפקידים במקום ינחו אתכם בדיוק לאן לגשת כדי לקבל את האישור המיוחל.

מזל טוב, עכשיו אפשר להתפנות לירח הדבש…

למידע נוסף:

מדריך לנישואין בחו"ל

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!