חתונה אזרחית – דילים – איך מוצאים דיל משתלם?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

חתונה אזרחית - דיליםלמרות שמרבית הזוגות בארץ עדיין נישאים בחתונה דתית מקובלת, מספר הולך וגדל של זוגות בוחרים באופציה אחרת. מדובר בחתונה אזרחית, כמובן. מכיוון שבישראל לא קיימת נכון להיום האפשרות להתחתן בחתונה אזרחית מוכרת, יש צורך לקיים חתונה מסוג זה בחו"ל.

למרבה המזל, מדינות רבות מאפשרות לקיים חתונות כאלה גם כאשר אף אחד מבני הזוג איננה אזרח של אותה המדינה. ואיך מתמודדים עם ההוצאה, שאיננה מבוטלת? מכיוון שכפי שציינו מדובר כבר בתופעה שלא ניתן להתעלם ממנה, ניתן למצוא כיום דילים משתלמים לקיום חתונה בחו"ל (וזאת, ממש כפי שישנם דילים לחופשות שגרתיות). אז איך כדי לנהוג בכדי למצוא דיל משתלם?

לבד או ביחד

הצעד הראשון שיעזור להפוך את החתונה האזרחית למשתלמת יותר ובמחיר נוח יותר הוא להחליט האם רוצים לבצע את כל הסידורים באופן עצמאי או שרוצים דיל שבו מסייעים לכם לארגן את כל מה שנחוץ לחתונה. יש חברות שמציעות דילים שהן למעשה חבילות מאורגנות מראש של חתונה, במדינות יעד שונות.

כפי שיודע כל מי שהחל לברר על קיום חתונות אזרחיות בחו"ל, במדינות שונות ישנם נהלים שונים ודרושים אישורים שונים שיאפשרו לקיים חתונה במקום. לכל מדינה חוקים מעט אחרים ואפילו בארצות הברית, יש נהלים שונים במדינות שונות מבחינת עדים, מסמכים, תרגומים של מסמכים רשמיים וכדומה.

כל חתונה והדיל שלה

אלה שמעוניינים לקחת על עצמם את הטיפול בכל הרישום לנישואין ומרגישים שאין להם צורך בעזרה יכולים לחפש דילים בדומה לכל תייר שיוצא לחו"ל. כמובן, שיש משמעות למועד שבו טסים ובמידה והתאריך הינו גמיש, אפשר להוזיל את הדיל אם טסים מחוץ לעונה. יש כאלה שלא מעוניינים לשלב גם טיול ארוך ביחד עם החתונה ובמקרה זה, חתונה מחוץ לעונת התיירות יכולה להפוך לזולה במיוחד.

כמובן שיש משמעות גם למדינה שבה מתכוונים להתחתן. יש מדינות קרובות מאוד כגון קפריסין או יוון, שבהן ניתן להשלים את כל ההכנות וכן את החתונה עצמה, במחירים ממש מגוחכים – נמוכים להפליא. עם זאת, יש הסבורים שלא כדאי לוותר את האפשרות ליהנות ולבלות ביעד מרוחק יותר.

חתונות אזרחיות בדילים יוצאים מהכלל ניתן למצוא כאשר נעזרים למשל בטיסות מוזלות או כאשר מזמינים מראש בתי מלון גם במדינות מרוחקות יחסית, לרבות ארצות הברית, קוסטה ריקה, שוויץ ואחרות.

חבילת חתונה מושלמת

לעומת חתונה בארץ, אפילו חתונה קטנה,  העלויות של חתונה אזרחית בחו"ל נחשבות לזולות ומשתלמות. לא חייבים לארגן את כל המקובל – גן אירועים, קייטרינג, צוות צילום ולהקה או DJ או לבחור ספקים השונים לחתונה.

אם כבר מתחתנים בלי שצריך לארגן את כל אלה, אז למה לא להתפנק לאורך כל הדרך ולשכור גורם שגם יטפל בכל הבירוקרטיות השונות? את הביקוש לכך הבינו חברות מתמחות שמציעות חבילות מוזלות – דילים משתלמים לחתונות ביעדים מובילים.

נדגיש ונאמר שיש דילים לחתונה בחו"ל שכוללים את הטיסה, המלון וכל הסידורים לרישום הנישואין לרבות קבלת חותמת אפוסטיל בינלאומית. דילים אחרים, בסיסיים יותר, אינם כוללים את הטיסה אלא את הסידורים לרישום הנישואים בלבד.

אנו ממליצים להשוות בין הדילים השונים, שמציעות החברות השונות. כדאי להתרשם ממחירי הדילים בהתאם למדינות היעד וכן בהתאם לאופי השירות והטיפול שמקבלים. מלבד הצעות מחיר, כדאי לקבל המלצות מזוגות שכבר סיימו בהצלחה את ההליך של חתונה אזרחית והכל – לשביעות רצונם המלאה.

יש דילים שכוללים סוגי שירות שונים, יש אפשרות לאנשי קשר במדינות היעד, שעוזרים בכל מה שנחוץ, יש חבילות שבהן דואגים גם לשירותים נלווים כגון – עדים, צלם, פרחים ועוד

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!