חתונת חורף בטבע

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

עונת החתונות הרשמית והסוערת נפתחת בישראל כשמגיע הקיץ. מזג האוויר החמים והנעים מכניס את העניינים להילוך מהיר. זוגות רבים מתחתנים בעונה הזו, אולמות האירועים מתמלאים בכל יום באורחים והמחירים עולים באופן טבעי.

מצד שני, החורף הישראלי שיש בו לא מעט ימים שטופי שמש, מאפשר לזוגות להימנע מהלחץ של עונת החתונות ולהחליט על חתונה חורפית, אפילו בחיק הטבע. השילוב בין החורף לבין המחשבה על חתונה בטבע לא נשמע טבעי, אבל למעשה לא קשה להחליט על חתונה כזו מול השקיעה, גם כשמדובר בעונה הקרה.

חתונת חורף בטבע

יתרונות של חתונת חורף בטבע

השקיעות הכי מיוחדות שתפגשו במהלך כל השנה, אוויר קריר ונטול לחות, אווירה קסומה ומיוחדת במינה, תחושה של ביחד שדורשת כרבול וחימום וכמובן שהכל מסביב ירוק ופורח, זה מה שהחורף מאפשר לכל מי שרוצה לתכנן חתונה בטבע דווקא בחורף.

בישראל לא קשה למצוא ימים שבהם השמש זורחת עד שעות הערב ואין טיפה אחת של גשם, ובכל זאת נהנים מהאווירה החורפית הקסומה הזו. מצד שני, גם במקרים של גשם, אפשר למצוא פתרונות לכל בעיה.

יתרון נוסף וחשוב הוא המחיר. בעונת החתונות הרשמית – בקיץ – המחירים עולים והופכים לעיתים יקרים מאד. כל שירות או מוצר שתצטרכו לחתונה שלכם יעלה לכם יותר בתקופת השיא, בגלל עומס עבודה והרבה מאד אירועים שמתרחשים בעת ובעונה אחת. בחורף המחירים יורדים וההתנהלות רגועה יותר.

יותר קל למצוא תאריכים פנויים בלי להיכנס לכל מיני אילוצים, להיעזר בספקים שמציעים מחירים יותר הגיוניים ויותר פנויים לתת לכם שירות רגוע. הכל מתנהל קצת יותר על מי מנוחות, מה שעוזר לאירוע שלכם.

חתונה חורפית בטבע – איך עושים את זה?

התשובה לכך פשוטה ממה שחושבים. בגני אירועים ובמקומות המתמחים באירועים בטבע נערכים מראש לכל תרחיש מזג האוויר. ברוב מתחמי האירועים המציעים חתונות בטבע ניתן למצוא גם חללים סגורים בהם ניתן להתכנס כשיורד גשם או קר ולצאת החוצה אל האוויר הצח כשרוצים.

לבעלי המקומות הללו ולכל מי שעוסק בארגון אירועים יש לא מעט פתרונות נגד הקור והגשם של העונה הקרה. מהקמת אוהלים שמגנים על האורחים מפני הגשם והקור, גם כשמדובר בחתונה במקום פתוח לגמרי, ועד לחימום השטח באמצעות תנורי שטח מיוחדים. גם אם אתם מארגנים חתונה בטבע בעצמכם ולא במקום לגמרי מוסדר, חברות להשכרת ציוד לאירועים יוכלו להציע לכם לא מעט אפשרויות לחימום וליצירת מחסה מהגשם והקור בעת הצורך.

כמה טיפים לארגון נכון של חתונה בטבע בחורף

  • נסו לבדוק מראש מה התחזית המוערכת לתקופה בה אתם מתחתנים, על אף שקשה לחזות בדיוק מה יקרה באותו היום – היערכו מראש לכל תרחיש ומיצאו את הפתרונות לגשם ולקור.
  • ביחרו במקום שיש בו אפשרות להקים מתחם מקורה לאורחים או ביחרו בגן אירועים בטבע שמציע שילוב בין טבע ובין מקום מוסדר ומוגן.
  • הכינו לאורחים פינוקים חורפיים כמו שמיכות להתרכבלות, תנורים מחממים ומטריות לזמן שבו ירצו לצאת החוצה, גם אם יורד גשם.
  • הקייטרינג צריך להתאים לעונה – ביחרו בחברת קייטרינג או בתפריט עמוס במנות מחממות ומשביעות שמתכתבות עם נושא החורף. זה לא הזמן לבר גלידות או ארטיקים, בר מיצים וברד וכולי.

חתונה בטבע לא חייבת להתקיים דווקא בעונה החמה. גם בחורף, מזג האוויר הדינמי בארץ מאפשר לזוגות לערוך חתונות מושקעות, יפות ומרגשות בחיק הטבע ולהנות מכל היתרונות של חתונה בטבע בלי לפחד מפגעי מזג האוויר. כל מה שצריך הוא מקום מתאים, דמיון, יצירתיות ותכנון נכון ומדויק.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!