כלה, כך תבחרי את סט העגילים המושלם ליום הגדול שלך

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!


מתחתנת? מזל טוב! אנחנו כל כך שמחים בשבילך. את וודאי כבר יודעת שכל הקלישאות שכבר שמעת על היום הגדול בחיים שלך, די נכונות. כן, מדובר על אירוע מרגש מאין כמותו, עמוס פרטים וכן, תמיד מסתכלים קודם כל על הכלה. אם את עתידה להתחתן בקרוב, אנחנו רוצים קודם כל להגיד לך, תנשמי. אנחנו יודעים, את עמוסה ואת צריכה לעמוד בשורה ארוכה של משימות, אבל הדבר החשוב ביותר, לפני הכל, הוא שתהיי מאושרת. זכרי, לאורך כל תהליך החשיבה וההכנה של החתונה, כי בסופו של דבר, את עתידה להתחתן עם אהובך ועם החבר הטוב ביותר שלך. זה לכשעצמו, מאורע מדהים ומרגש ואסור לך לשכוח שזה העיקר. 

אחרי שהקדמנו בהקדמה החשובה הזו, בואי נדבר על מה תלבשי. אנחנו מניחות שיש לך כבר רעיון לשמלה אחת או שתיים ואפילו שלוש בראש, יכול להיות שכבר הגעת לסטודיו והתחלת בתהליך עיצוב השמלה, אבל אילו תכשיטים תענדי ליום החתונה שלך? אם את מתלבטת, אנחנו כאן כדי לעזור לך בדיוק בנושא הזה. 

כמה מילות הקדמה על בחירה של עגילים לחתונה 

כאשר את יוצאת לדרך בניסיון לבחור עגילים לחתונה, את צריכה לענות על שלוש שאלות שיעזרו לך להתמקד: 

  • כמה שמלות תלבשי בחתונה? בשנים האחרונות נשים רבות בוחרות ללבוש כמה שמלות ביום הגדול שלהן. מטבע הדברים, העגילים שתענדי עם השמלה לחופה, לא יתאימו לשמלה ששמרת לריקודים. כך שחשוב קודם כל, להבין כמה זוגות עגילים את צריכה בכלל. 
  • האם יש לך רגישות לחומר מסוים והאם את נוטה תמיד לבחור תכשיטים עשויים חומר זה או אחר? עיצוב של תכשיטים ושל עגילים במיוחד, הוא עולם עשיר בחומרים שונים, צבעים, צורות, אבני חן ועוד. אם את רגישה לחומרים מסוימים ולא לזהב נניח, אז הבחירה די פשוטה, ברור שאת צריכה לענוד עגילי זהב. אם את בוחרת בדרך כלל תכשיטים עשויים חומר ספציפי, למשל, אם את ממש אוהבת תכשיטים עשויים כסף, היינו ממליצים לך להמשיך עם הקו הזה. למה? כי ביום החתונה שלך, הדבר שישפיע על המראה שלך יותר מכל דבר אחר זו האנרגיה שתשדרי לאורך הערב. אם תענדי תכשיטים שמשתלבים עם הטעם שלך, את פשוט תרגישי טוב יותר ותהיי יפה הרבה יותר. 
  • איך את מגדירה את מבנה הפנים שלך ואיך תעצבי את שיערך? בסוף, התפקיד של עגילים הוא להחמיא לפנים. יש בחורות עם פנים מרובעות יותר, יש בחורות עם פנים ארוכות ועוד. אם למשל, יש לך פנים ארוכות וצרות, יכול להיות שדווקא עגילים ארוכים לא יתאימו במידה ואת בוחרת לאסוף את השיער, כי באופן הזה האשליה שתיווצר היא של פנים ארוכות אפילו יותר. אם הפנים שלך קטנות בדרך כלל, יכול להיות שלא כדאי להעמיס בעגילים גדולים ומודגשים, משום שזה לא יחמיא. לא משנה מה הדוגמנית עונדת בתמונה, בסוף, את הכלה, חשוב להתאים את העגילים שלך אלייך. 

האם כדאי לבחור עגילים עם אבן חן או בחתונה כדאי לשמור על מראה נקי? 

מדובר על שאלה שחוזרת על עצמה הרבה פעמים ואנחנו חייבים להגיד שאין לשאלה הזו תשובה נכונה אחת. כל אחת היא כלה אחרת, כל אחת מגיעה עם טעם שונה. העיקר הוא שתרגישי בנוח עם העגילים שאת עונדת, העיקר הוא לבחור בצבעים שיחמיאו לפנים שלך, לבגדים שאת לובשת ולקו העיצובי בו בחרת. 

בחרי עגילים באיכות טובה לחתונה שלך 

החתונה שלך היא ההזדמנות שלך להשקיע. אם בכל יום אחר, את יכולה לבחור במוצרים לא איכותיים, הרי שבחתונה שלך את ממש לא רוצה להיראות כמו מי שלא השקיעה בפרטים הקטנים. אל תשכחי, התמונות שישארו, ילוו אתכם בעוד שנים ארוכות, ביחד עם הזכרונות המשותפים שלכם ושל המשפחה החדשה שתקימו. את רוצה להיות בטוחה שתשמחי לראות את העגילים הללו, בהם בחרת לחתונה שלך, ליום המאושר בחיים שלך, שוב ושוב. 

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!