מחירון חתונה אזרחית

נישואים אזרחיים מחירון

זוגות רבים בוחרים בנישואים אזרחיים בעיקר כדי לא להיות כבולים לחוקים ולקביעות של הרבנות על פי הדת במדינה יהודית. לנישואים אזרחיים מגוון של יתרונות. אם אתם נמצאים בתהליך תכנון של היום החשוב בחייכם ומתלבטים לגבי נישואים אזרחיים, המחירון הבא יעשה לכם הרבה סדר בבלגן. באמצעות טבלת המחירים שלנו תוכלו להשוות מחירים, להבין איפה הכי משתלם להתחתן ומה משפיע על עלות החתונה.

חתונה בארה"ב – אונליין 3500 ש"ח בלבד! כולל אגרות ושילוח

 

נישואים אזרחיים מחירון

*המחירון הינו בגדר המלצה והמחיר ייקבע על ידי בעל המקצוע בלבד! האתר מציג הערכת מחירים ואין התחייבות לספק את המחיקים המוצגים באתר.

חשוב לציין, המחירים הינם ממוצעים ומשתנים מעת לעת וגם יש השפעה לאם אתם דואגים למסמכים ולהזמנות בעצמכם, או נעזרים בחברה חיצונית.

עלות חתונה אזרחית לפי חבילות

עלות חתונה אזרחית לפי חבילות

מה משפיע על עלות חתונה אזרחית ?

מה שמשפיע על המחיר של חתונה אזרחית מורכב ממה כמה קריטריונים מרכזיים כמו סוג החתונה שתבחרו להפיק, גודל החתונה, כמות המוזמנים, המיקום (חו“ל או בארץ), הספקים כמו למשל צלם, קייטרינג, עיצוב, מערכת הגברה ותאורה, שירותי מוזיקה, שמלת כלה וחליפה ועוד… בנוסף, במידה ואתם בוחרים להתחתן בחו“ל, כרטיסי הטיסה, תהליכים בירוקרטיים כמו מסמכים למשל וכמובן לינה מייקרים את העלות הסופית. חשוב לזכור כי חתונה אזרחים מחייבת התייחסות ללא מעט תהליכים, עלינו לדאוג לכל המסמכים ולכל האשרות הרלוונטיים אותם עלינו להנפיק לפני האירוע. בנוסף, חשוב לחשב את עלויות תרגום המסמכים שיש להנפיק בהתאם למדינה שבה אתם בוחרים לקיים את החתונה, חתימה של הנוטריון אותה אתם חייבים כדי להגדיר באופן חוקי את תוקף המסמכים.

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!