מנהל עסקים בעולם המשפט

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!


נראה שאין שילוב מנצח יותר ממנהל עסקים ומשפט. החזון, היוזמה, השאפתנות וראיית התמונה הגדולה בשילוב בקיאות בדינים תאפשר לכם התמחות ייחודית בשני צידי המטבע של עולם הניהול הן הצד המוביל, המקדם והיוזם והן בצד הנשען על הכרת ההיבטים המשפטיים ובכך להגיע להחלטות טובות יותר בכל הנוגע לתחום שבו תבחרו לעסוק.

 

מנהל עסקים בעולם המשפט

שילוב בין רקע ניהולי בתחומי כלכלה, ניתוח מידע, משאבי אנוש ועוד והכרת החוק והדינים השונים בתחום שבו תבחרו לעסוק יעניקו לכם מבט על בתחום, יסייעו לכם להגיע להחלטות טובות יותר והבנה רחבה יותר, בין אם תחליטו להתהדר בתואר עורך דין ובין אם תהיו יזמים עצמאיים. לדוגמא, אם תבחרו בתחום הנדל״ן, היכרות עמוקה עם דיני מקרקעין בשילוב בקיאות בתחומי מנהל העסקים יסייעו לכם להגיע להחלטות נבונות ומושכלות יותר בקניה או מכירה של נדל״ן, או דוגמא נוספת, הבנה מעמיקה בתחום דיני החוזים תסייע לכם לנהל משא ומתן מוצלח יותר ולמצות את הפוטנציאל שבעסקה לטובתכם.

 

לימודי מנהל עסקים

לימודי מנהל עסקים מתאימים ליזמים, לשאפתנים, למצליחנים, אלה שתמיד יש להם רעיונות לשיפור וייעול ומוכשרים בלנווט ולהוביל. הלימודים כוללים רקע בכלכלה, ניתוח נתונים וסטטיסטיקה, מימון, חשבונאות, משאבי אנוש ומערכות מידע. תואר ראשון במנהל עסקים יעניק לכם את כל הידע הבסיסי הדרוש לכם כדי לעמוד בראש ארגון או חברה כאשר מטרתכם היא לנווט לעבר עתיד כלכלי טוב יותר, יעילות ותפוקה גבוהים יותר ופיתוח מוצר טוב יותר מן המתחרים.

 

לימודי משפטים

לימודי משפטים יעניקו לכם היכרות מעמיקה עם דינים בתחומים שונים כגון חוזים או מקרקעין. לימודי המשפט יכולים להעניק לכם השכלה משפטית ולהכשיר אתכם להיות עורכי דין. כיום עורכי דין רבים משמשים גם כמנהלי חברות בשל הבקיאות הרבה שלהם בעולם המשפט, אך הם יכולים להשאר עצמאיים ולהעניק ייעוץ משפטי למנהלים ולחברות בתחום העיסוק שלהם.

 

היכן ניתן ללמוד מנהל עסקים ולימודי משפטים?

כיום ישנה מודעות הולכת וגוברת לצורך לשלב בין תחומים על מנת להעניק לעצמנו יתרון מוביל. לכן פקולטות רבות באוניברסיטאות ובמכללות מעודדות לימוד דו חוגי של שני התחומים, וחלקן אף בנו תוכנית לימודים הכוללת את שני התחומים גם יחד. יש לזכור כי תצטרכו לעמוד בתנאי הסף של שתי הפקולטות על מנת ללמוד בתוכנית דו חוגית.

 

לסיכום

בין אם אתם מתכננים לעבור הסמכה כעורכי דין ובין אם תרצו להשאר בתחום העסקי, שילוב של שני התחומים, מנהל עסקים ולימודי משפטים, יתנו לכם יתרון בולט וידע נרחב בתחום שבו תרצו לעסוק שיאפשר לכם ליזום, לנווט ולהוביל אך גם להגיע להחלטות הטובות ביותר באמצעות הכרת החוק והדינים השונים בתחום. תוכלו להשאר עצמאיים ולהעניק שירותי ייעוץ, או לנהל חברות וארגונים ולהוביל אותם להצלחה ושגשוג.

 

 

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!