מתנה למסיבת רווקות לכלה

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

עונת החתונות נפתחת ממש עוד רגע והיא תכלול הרבה מאוד רגעים מרגשים לכלה, לחתן ולכל המשפחה המעורבת. מסיבת הרווקות היא אחד הרגעים המשמעותיים לקראת ההליכה המשותפת יחד לחופה ולנישואין והיא מאורגנת בדרך כלל על ידי חברות הכלה ובמסגרת המסיבה גם נרכשת לרוב מתנה מפנקת במיוחד, לא יקרה מידי כי גם יש הוצאות רבות נוספות לקראת החתונה, אך בהחלט עם המון מחשבה על הכלה והצרכים שלה. אז איזו מתנה נוכל לבחור לכלה המיועדת ולמה דווקא מתנה שהיא חוויה יכולה להיות הכי מוצלחת? כדאי להמשיך לקרוא. 

מתנות מוחשיות למסיבת הרווקות 

בדרך כלל מסיבת הרווקות תכלול את החברות הקרובות של הכלה ליום או ערב של כיף. במסגרת המסיבה מקובל לתת לכלה המיועדת מתנה מפנקת, מוחשית או לא מוחשית. הרבה חברות בוחרות לרכוש עבור הכלה מארזים ייחודיים הכוללים קרם גוף מפנק, שמן עיסוי, קרמים לפנים ותכשירים לשיער. לעיתים ניתן להוסיף בושם איכותי וטוב שהכלה אוהבת וניתן לשחק עם המארזים במגוון רחב של דרכים ואפשרויות אריזה. 

אם הכלה המיועדת אוהבת ביגוד מסוג מסוים, למשל שמלות או בגדי חורף ייחודיים ניתן לרכוש לה במרוכז בגד איכותי שהיא תאהב, או לחילופין לבני לילה ופיג'מות סקסיים ואיכותיים במיוחד. ניתן לבחור בערכת איפור מפנקת ליום יום ולאירועים וגם ניתן לבחור במתנה אחרת של טיפוח אישי, למשל מכשיר קוסמטי אותו הכלה רוצה במיוחד וכדומה. 

בסוף, כשבוחרים את המתנה יש לזכור שמדובר על מתנה במחיר סמלי באופן יחסי לגודל האירוע, וכל כולה נועדה לשמח ולפנק את הכלה באופן אישי. לכן, פחות מקובל לבחור מתנות שקשורות לבית או לשני בני הזוג וכשבוחרים מתנה יש לחשוב על הכלה, על הנוחות ועל האושר שלה. 

מתנות חוויה שניתן להעניק לכלה המיועדת

לא כל מתנה צריכה להיות מוחשית ולעיתים קרובות דווקא מתנות לא מוחשיות הן בין המוצלחות ביותר. כאשר קבוצת חברות מתאפסות יחד לרכוש מתנה אחת, היא יכולה להיות מושקעת למדי, היא יכולה להיות משותפת לכולן או מתנה שאותה נותנים לכלה. במתנות המשותפות ניתן למשל להזמין טיול סוסים בשטח או טיול רייזרים וג'יפים, שייט בנהר הירדן וכמובן שינה בצימר מפנק עם ג'קוזי ובריכה. ניתן להזמין שייט בכנרת או לילה במועדון קריוקי אם הכלה אוהבת לשיר, ואפשר גם להזמין לכל החברות יום כיף ופינוק בספא. 

אם רוצים לתת מתנה חוויתית לכלה בלבד, כדאי לחשוב על דברים שהכלה אוהבת או רוצה במיוחד והיא לא עשתה זאת עבור עצמה, בעיקר משיקולי תקציב שונים או בשל חוסר רצון להוציא כסף לפינוק עצמי. זו יכולה להיות סדנת איפור אישית בה מלמדים את הכלה מהו האיפור המחמיא ביותר עבורה ליום וגם לערב, וזו יכולה להיות סדנת בישול שהיא תמיד חלמה עליה, למשל של לחמי מחמצת, אפייה מסוימת או אפילו ספורט אתגרי מסוים. זו יכולה להיות גם סדנה מקצועית שתפתח עבורה דלתות גם בעבודה הנוכחית וגם בכלל, לדוגמה, סדנאות עיצוב בקנבה למתחילים, סדנאות דיגיטליות שונות או סטוריטלינג, סדנאות צילום ספציפיות, למשל של ניו בורן או סטודיו וכדומה. 

בסופו של דבר, כאשר אתן בוחרות את המתנה עבור הכלה החברה שלכן, אתן צריכות לחשוב עליה – מה יפנק אותה באמת, מה היא לא יכולה להרשות לעצמה או לא מוכנה לפנק את עצמה בו ולבחור במתנה הזו.  

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!