חתונה אזרחית בקנדה

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

חתונה אזרחית בקנדהכדי להתחתן חתונה בקנדה, על בני הזוג להירשם לנישואין. רק כשמקבלים רישיון נישואין, ניתן להתייצב בפני הגורם שרשאי לבצע חתונה אזרחית.

קנדה, שלא כמו ישראל, מחולקת למחוזות או טריטוריות.

יש לשים לב שכאשר מקבלים רישיון נישואין למחוז מסוים, ניתן יהיה לקיים את החתונה עצמה אך ורק באותו המחוז.

גיל המותרת חתונה אזרחית בקנדה

לא קיימת בהכרח אחידות בין המחוזות השונים של קנדה, מבחינה הדרישות מבני הזוג. כל מחוז רשאי לקבוע נהלים שונים. ישנם מחוזות שבהן לא יסכימו לחתן אדם שגילו נמוך מ-18 שנים בעוד שיש מחוזות שלא יחתנו גם כאלה שטרם מלאו להם 19.בחלק מהמחוזות בקנדה הגיל המותר לנישואין הוא 16 או 17, בכפוף להסכמה כתובה של ההורים התומכים בנישואין ומאשרים את ההליך. בחלק מהמחוזות קיימת אפשרות להינשא אפילו בגילאים צעירים יותר, במידה והכלה הרה או כבר הפכה לאם.

היכן נרשמים לנישואין בקנדה

הרישום לנישואין מתבצע במשרדי הרשויות המקומיות. על בני הזוג להתייצב במשרדי הרשויות, להציג מסמכים ולשלם אגרת רישום. כשמקבלים רישיון לנישואין, יש להשלים את כל ההליכים בתוך חודש עד שלושה חודשים.

זה תלוי במחוז שבו מתחתנים, אך אם תוקף האישור פג, צריך להוציא רישיון חדש. אגב, במידה ועורכים נישואין דתיים בקנדה, ישנה אפשרות לוותר על רישום לנישואין ובמקום זאת יש לפרסם ברבים את הכוונה להינשא, מבעוד מועד.

אילו מסמכים נדרשים?

רישום לנישואין אזרחיים בקנדה מותנה בהצהרה על מועד החתונה. בנוסף, קיים צורך אישור המעיד על המצב האישי- משפחתי. כלומר, צריך להראות אסמכתא לכך ששני בני הזוג הינם רווקים או לחילופין – גרושים או אלמנים. כמו כן יש צורך להמציא מסמך זיהוי, ועשויה להילוות גם דרישה להמצאת תעודת לידה.

במידה ואחד מבני הזוג הינו זר, ישראלי או ישראלית, למשל, יש צורך להמציא דרכון בר תוקף וכן עשויה להידרש תעודת לידה. לרוב, הקונסוליה הישראלית תסרב לנפק אישור על הכשרות המשפטית להינשא (מסמך מקובל שמרבית המדינות מנפיקות ללא קושי).

מומלץ להצטייד, אם כן, בתדפיס מרשות האוכלוסין שבו מצוין המצב האישי (רווק, גרוש וכדומה). מובן, שמסמכים בעברית צריכים להיות מתורגמים לשפה רשמית בקנדה – אנגלית או צרפתית. מלבד התרגום, יש צורך באישור נוטריוני וכן בחותמת אפוסטיל שניתן לקבל בבית משפט ישראלי מבעוד מועד.

מסמכים נוספים שעשויים להידרש – כאשר מדובר באדם שהוא גרוש (או גרושה), אלמן (או אלמנה), יש להמציא גם תעודת גירושין או פטירה לפי העניין. גם במקרה זה חשוב שהמסמכים יהיו מתורגמים ובעלי אישור נוטריוני.

מה חשוב לבדוק לפני טקס הנישואין האזרחי בקנדה

חשוב להדגיש כי כאשר מדובר בנישואין אזרחיים בין אזרח קנדי ובין אזרח זר, עשויים בקנדה לבצע בדיקות שונות ומקיפות בכדי לוודא שלא מדובר בנישואין פיקטיביים. אגב, כניסה לקנדה חייבת להיעשות תחת ויזה מתאימה או אישור שנקרא ETA.

בנוסף, אם מדובר בשני ישראלים המגיעים לקנדה מתוך מטרה להינשא כתיירים, מומלץ לפנות עוד לפני הנסיעה לרשות המקומית במחוז אליו תגיעו ולוודא שכל המסמכים שיש ברשותכם יאפשרו להשלים את ההליך. על מנת הנישואין יהיו תקפים גם בארץ, יש צורך באישור הנישואין הקנדי כשהוא חתום בחותמת אפוסטיל.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!