נשואים אזרחיים בפורטוגל

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

נשואים אזרחיים בפורטוגלנישואין אזרחיים בפורטוגל הם תהליך שניתן לעשות בשלושה שלבים, כאשר בשלב הראשון יש להגיש בקשה לנישואין אזרחיים בחו"ל. בעוד שבשלב השני תקבלו תעודת נישואין אזרחית מהמדינה בה אתם רוצים להתחתן, בשלב השלישי תחזרו לישראל ותירשמו במרשם האוכלוסין במשרד הפנים בתור זוג נשוי.

נישואין אזרחיים בחו"ל הם תהליך של חתונה ללא נוכחות של טקס דתי. ניתן לעשות זאת בכל מדינה שיש בה חוקי נישואין אזרחיים, לרבות במדינה כמו פורטוגל, קפריסין, צ'כיה ועוד. יש לציין, כי נשואים אזרחיים בחו"ל אינם מחייבים משפטית בכל ההיבטים, אך הם מאפשרים לבני הזוג לחיות יחד כבעל ואישה במדינת מולדתם, או בכל מדינה אחרת בה הם מתגוררים. המשמעות היא שבעבור חלק מההטבות הניתנות על ידי המדינה לזוגות נשואים, אתם לא תמיד תהיו זכאים. למשל, במעמד של רכישת נכס נדל"ן. הנה כל המידע לפניכם, המשיכו לקרוא.

כל היתרונות של חתונה אזרחית בחו"ל

אם אתם מעוניינים לערוך נישואין אזרחיים בפורטוגל, אז אולי אתם תוהים מהם היתרונות של חתונה אזרחית בחו"ל. הנה כמה מהיתרונות של חתונה אזרחית בחו"ל. קודם כל, ניתן להתחתן בפורטוגל ובמדינות אחרות ללא תקופת המתנה או דרישות של תושבות או אזרחות. שנית, אתם יכולים לערוך את הטקס שלכם בכל חלק כמעט בפורטוגל, גם אם בן הזוג שלכם אינו אזרח וגם אם אתם אינכם אזרחי המדינה.

שלישית, אינכם צריכים לדאוג לגבי החוקיות של חוקי הנישואין במדינות אחרות, מכיוון שלאחר החתונה האזרחית נרשמים בתור זוג נשוי בישראל. רביעית ואולי הכי חשוב, אתם יכולים לנצל את הזמן שלכם בפורטוגל כדי להנות, לטייל ולעשות אחלה ירח דבש שבעולם. בהיבט זה, נישואים בחו"ל הם דרך מושלמת לחגוג את האהבה שלכם. אבל, זה יכול להיות גם תהליך קשה. ישנם תהליכים משפטיים ולוגיסטיים רבים שיש לבצע על מנת להפוך את נישואיכם לחוקיים במדינה בה תתחתנו. וזו הסיבה לכך שחשוב לקבל סיוע של עורך דין כאשר מעוניינים להתחתן בחתונה אזרחית.

מעוניינים להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל? קבלו סיוע של עו"ד

כאשר זוגות רוצים להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל, בין אם בפורטוגל או במדינות אחרות, חשוב להיעזר בעורך דין. עורך דין יכול לעזור לזוגות למצוא את האפשרות הטובה ביותר לחתונה שלהם ולספק ייעוץ משפטי כיצד לנהוג בה, אך לא רק. מעבר לכך, נישואים הם אחד האירועים החשובים ביותר בחייו של אדם. זהו צעד גדול ואסור לעשות אותו ללא תכנון ושיקול דעת נכון. עורכי דין יוכלו להגיד לכם איזה מבנה משפטי מתאים לתהליך הנישואין שלכם, מהן הדרישות להתחתן בפורטוגל, כמה זה יעלה לכם בסך הכול ועוד.

כאשר אתם מעוניינים להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל, עליכם לוודא כי יש לכם את כל הניירת הנדרשת. זה כולל את תעודת הנישואין, תעודת הגירושין אם אתם גרושים, וכל תעודה אחרת הדרושה על ידי פורטוגל ומרשם האוכלוסין במדינה. ועם כל התהליכים הבירוקרטיים האלו, שעשויים להיות די מורכבים, אנשים רבים תוהים איך הם יכולים להתחתן בלי הרבה טרחה. התשובה היא קבלת עזרה מעורך דין. עורך דין יכול לעזור בכל הניירת לנישואיכם ולדאוג שהכול יעבור בצורה חלקה.

נישואין אזרחיים בפורטוגל הם הזדמנות להנות מירח דבשנישואין אזרחיים בפורטוגל? קבלו סיוע מאת נוטריון

למה חשוב לקבל סיוע של נוטריון כאשר רוצים להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל? ובכן, נישואים הם מחויבות עצומה. זו התחייבות לכל החיים שעלולה להיות, בין היתר, יקרה מאוד. נוטריון הוא פקיד בעל הסמכות החוקית לאמת את אמיתותיהם של מסמכים וחתימות. המשמעות היא שיש להם את הסמכות לאמת שרישיון הנישואין שלכם הונפק על ידי ממשלה או פקיד מורשה, או שאינכם נשואים כבר ויש לכם כל מניעה משפטית אחרת. לנוטריונים יש גם תפקיד חשוב בסיוע לזוגות להשלים את ניירת הנישואין שלהם לפני שהם נוסעים לחו"ל לטקס החתונה שלהם. הם יכולים גם לעזור בבעיות משפטיות אחרות, כמו שינוי שמכם לאחר נישואין או התגרשות חוקית במדינה אחרת.

בהיבט זה, כמובן שיהיה חשוב לקבל סיוע נוטריון כאשר רוצים להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל. הסיבה היא ששירותי נוטריון נדרשים על ידי ממשלת המדינה בה אתם מתחתנים לרבות בטקסי נשואים אזרחיים בפורטוגל. במובן הזה, שירותי נוטריון מבטיחים שכל המסמכים הם אותנטיים, והם יסייעו בהגנה על זכויותיכם המשפטיות. לבסוף, הנוטריון גם עוזר בהיבטים המשפטיים של הנישואין, כמו לוודא ששניהם רשאים על פי חוק להינשא זה לזה.

נישואין אזרחיים בפורטוגל הם הזדמנות להנות מירח דבש

טקס הנישואין בפורטוגל הוא טקס אזרחי, כלומר ניתן לערוך אותו בכל שעה ביום ובלילה, אבל צריך לתאם מראש במדויק את פרטי ושלבי הטקס. זו גם הזדמנות לטייל וליהנות מירח דבש, בעוד שפורטוגל היא אחת מהמדינות המתויירות ביותר באירופה. במדינה יש הרבה מקומות יפים לזוגות לבקר בהם, כמו ארץ היין פורטו והעיר ההיסטורית ליסבון. פורטוגל היא מדינה עשירה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי. יש לה גם הרבה מה להציע לאנשים שמעוניינים לצאת לירח דבש. האוכל הפורטוגלי מפורסם בטעמיו ובמנות העשירות בתבלינים. ישנן דרכים רבות לחוות את הטעמים הללו, על ידי דגימת מנות פורטוגזיות מסורתיות או על ידי יציאה לסיור של התענוגות הקולינריים של המדינה.

כמו כן, יש לכם את החופים בפורטוגל, כאשר יש כמה מהחופים הטובים באירופה במדינה, עם מים חמימים וחול לבן המשתרע על פני חופיה. ולא פחות חשוב, בפורטוגל יש מזג אוויר חם ושטוף שמש לאורך רוב ימות השנה. לא די לכם בכך? ובכן, זהו אחד היעדים הזולים ביותר באירופה, ויש במדינה כמה מהיינות הטובים בעולם, מה שהופך אותה ליעד מושלם עבור חובבי יין. בסופו של דבר, פורטוגל היא יעד המציע איזון מושלם בין תרבות, טבע ורוגע. יש לה הרבה מה להציע לירח דבש ולזוגות אשר מתחתנים בחתונה אזרחית.

כל הסיבות להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל

אם אתם מתכננים להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל, כדאי לשקול את הסיבות הבאות. קודם כל, קל יותר להתחתן בנישואים אזרחיים בחו"ל מאשר בישראל. ישראל היא מדינה יהודית אשר שומרת על צביון דתי-לאומי בכל הנוגע לדיני הנישואין והגירושים הקבועים ברבנות הראשית של ישראל. בעוד שישנם לא מעט אנשים בישראל שהם מסורבים לחיתון על פי הדת, אותם אנשים מחליטים ללכת על נשואים אזרחיים בפורטוגל כדי להקל על כלל התהליך המסורבל. במובן זה, נישואין אזרחיים בפורטוגל מהווים אלטרנטיבה לטקסי היהדות הרשמיים לפי ההלכה.

היכולת להתחתן עם מישהו ללא מגבלות דתיות או תרבותיות, עשויה להיות יקרה מפז עבור לא מעט אנשים. וזו הסיבה העיקרית לכך שאנשים מחליטים לקיים טקסי נישואין אזרחיים בחו"ל או בפורטוגל. לא פחות חשוב מכל מה שציינו עד כה, העלות של חתונה אזרחית בפורטוגל נמוכה בהרבה מחתונה מסורתית בישראל. למעשה, זה בערך חצי מהעלות. המשמעות היא שתוכלו לערוך את חתונת החלומות שלכם מבלי "לקרוע" את חשבון הבנק שלכם. בהיבט זה, יישאר לכם הרבה יותר כסף עבור ירח דבש בפורטוגל. בשורה התחתונה, בכל הנוגע להעדפות אישיות ומנהגים תרבותיים, חתונות אזרחיות מאפשרות יותר חופש וגמישות. אז, היכן תעדיפו להתחתן?

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!