חתונה אזרחית בפריז

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

חתונה אזרחית בפריזפריז, מעוז הרומנטיקה העולמית, נחשבת לסמל ולשם דבר עבור הזוגות האוהבים. זוהי העיר אליה מגיעים מכל רחבי העולם לנופש רומנטי ולטיול באווירה אירופאית קלאסית ומפעימה. הכרמים, השדות, בתי הקפה הקסומים, כל אלה מהלכים קסם ולחתונות בפריז יש אכן משהו שאין בשום מקום אחר בעולם. אם אתם מתעניינים בחתונה אזרחית בפריז, בניחוח צרפתי, גלו כל מה שחשוב לדעת.

עדיפות לטקסים אזרחיים

צרפת מאפשרת לקיים גם טקסי חתונה דתיים, אבל כל מי שרוצה להיות רשום כנשוי חייב לערוך קודם כל טקס אזרחי. היכן מתקיימים הטקסים האזרחיים? במועצה המקומית מקבלים את האישור בדבר קיומו של קשר נישואין. אגב, מזה חמש שנים ויותר יכולים גם זוגות חד מיניים להירשם לנישואין. עם זאת, ישנם לא מעט אזרחי מדינות זרות שמנועים לעבור תהליך זה בצרפת ובפריז בפרט, בשל חקיקה האוסרת על כך במדינות האם.

הוכחת מצב אישי

לא פשוט לקיים חתונה אזרחית בפריז עבור זוג שבו לא הגבר ולא האישה אינם אזרחים צרפתיים או לכל הפחות – אירופיים. כאשר בחתונה מעורב אזרח או תושב צרפתי, החתונה תיערך בדרך כלל באותו מחוז מגורים שבו הוא רשום או שבו רשומים הוריו. בפריז ניתן לפנות למשרד הנישואין ויש גם מעין משרדים עירוניים נוספים אשר יכולים לטפל בכך.

מה הדבר הראשון שיש להוכיח על מנת להירשם לנישואין? קודם כל, צריך להמציא אסמכתא לכך שלא קיימת מניעה להינשא. יש להוכיח רווקות או לחילופין, שמדובר במי שעבר כחוק תהליך גירושין או שהתאלמן/ה.

בפריז עשויים לערוך ראיון ולא להסתפק אך ורק באישורים פורמליים. בנוסף, נהוג לפרסם למשך פרק זמן כלשהו על הכוונה להתחתן. רק לאחר תקופה, אם איש לא מגיש טענה כנגד הנישואין ניתן יהיה להמשיך בתהליך. גיל הכשרות המשפטית לעריכת נישואין בצרפת – 18 שנים.

אישור רשמי לצורך נישואין

רבים מביעים את הרצון להתחתן בצרפת, בעיקר בפריז, בהם זוגות שאינם כוללים אזרח או תושב מקומי. הפרוצדורה המקומית איננה מקילה על התהליך, אולם מי שמתעקש ובהחלט רוצה בכך – עשוי להצליח. במידה ומה שרוצים זוהי החוויה, יש הממליצים לקיים חתונה דתית או אזרחית במקום אחר בעולם, ובפריז לקיים לאחר מכן טקס סמלי. דבר כזה נחשב לפשוט הרבה יותר.

שלטונות צרפת דורשים מזרים הרוצים להינשא במדינה אישור לכך שלא קיימת מניעה. האישור צריך להיות בדרך כלל רשמי, ממדינת האם, לעיתים ממשרד הפנים או הקונסוליה. מכיוון שרק לעיתים נדירות יונפק אישור כזה לאזרחים ישראלים (בהנחיה של משרד הפנים), זהו מכשול די רציני.

אילו מסמכים יש להציג לצורך חתונה אזרחית בפריז? יש צורך להראות מסמך מזהה – עבור אזרחים זרים מדובר בדרכון. יש להמציא תעודת לידה, כאשר במידה וזו לא הונפקה בצרפת צריך לצרף תרגום נוטריוני וחותמת אפוסטיל.

חותמת זו מעניקה תוקף משפטי למסמך שמגיע ממדינה אחרת. בנוסף, יש להמציא מסמך המעיד על מעמד אישי – עבור ישראלים יהיה מדובר בתמצית רישום מרשות האוכלוסין (משרד הפנים). יש צורך להציג מסמך מתורגם, עם אישור נוטריון וחותמת אפוסטיל. במידה ומצליחים להשיג אישור מהשגרירות, זה בהחלט עשוי לספק. בנוסף, נדרשת נוכחות עדים על מנת שלחתונה יהיה תוקף רשמי.

הצלחתם לקבל אישור לנישואין בפריז? מזל טוב! את החתונה האזרחית תוכלו לקיים עד שנה ממועד קבלת האישור אך עלולות להתעורר בעיות אם הטקס יתקיים למעשה מעל לשלושה חודשים לאחר הרישום. לאחר הטקס האזרחי מקבלים תעודת נישואין. על מנת שזו תוכר בארץ, יש להחתים את התעודה בחותמת אפוסטיל לפני שחוזרים ארצה.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!