רעיונות לצילומי זוגות

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!


צילומי זוגות מאפשר לכם ללכוד רגעים בלתי נשכחים מהזוגיות שלכם, צלם טוב יידע למצוא את הרעיונות המקוריים ביותר והאופייניים ביותר למי שאתם. שליטה באומנות הצילום הוא אמצעי הכרחי להצלחת התמונות, כמו כן יצירתיות.

היצירתיות צריכה לבוא משני הכיוונים, ולכן ריכזנו עבורכם מספר רעיונות לצילומי זוגות שיוכלו להפוך את יום הצילום למשהו אישי ויצירתי.

 

איך חושבים על רעיונות לצילומי זוגות?

הדבר החשוב ביותר הוא הלוקיישן. נגלה לכם סוד, לא צריך לצאת לגמרי מהמסגרת כדי למצוא רעיונות לצילומי זוגות שיענו את הציפיות שלכם. למעשה ככל שתנסו להיות ייחודיים ככה ייתכן והמציאות תהיה הפוכה. המחשבה על רעיונות לצילומי זוגות צריכה לנבוע מהדבר החשוב ביותר ביום הזה – אתם. תשאלו את עצמכם איך הייתם מגדירים את הזוגיות שלכם, מה הייתם רוצים להביא לידי ביטוי? אם זאת תשוקה, נבחר ברעיונות מלאי תשוקה, אם זה הומור נבחר תמונות שמשקפות את ההומור שלכם. אפשר להביא אביזרים שונים, שלטים, חולצות מצחיקות והאפשרויות אינסופיות. אבל מה בנוגע ללוקיישן?

 

לוקיישנים לצילומי זוגות:

אין כמו בבית – לא צריך לשבור את הראש ולצאת מהכלים בשביל תמונות מקוריות, מה יותר אותנטי ומקורי מהבית? זוגות רבים בוחרים להצטלם בבית, אפשר להגיד שאפילו במיטה. התמונות הן תמונות שגרתיות של קימה, משחקים עם הילד, ארוחת בוקר ועוד הרבה רעיונות נוספים.

 

זריחה – אנחנו מקווים שאתם אנשים שאוהבים לקום מוקדם כי בשביל לתפוס תמונה טובה בזריחה אתם צריכים לצאת מאוד מוקדם מהבית. אפשר לצלם אתכם עם הזריחה ברקע במגוון מקומות כמו חוף הים, מקום הררי, שטח פתוח ועוד. חשוב להגיע ערניים ואנרגטיים לצילומים כאלה.

 

טבע – גם אם אתם אנשים של טבע וגם אם לא, הטבע היא התפאורה הכי טובה שיכולנו לבקש. יש כל כך הרבה לוקיישנים קסומים לצילומים בטבע, החל מחוף ים בשעת השקיעה ועד נסיעה למדבר. הבחירה היא אינסופית וככל שנבחר מקום ייחודי יותר ככה נוכל להנות יותר מהתוצאה.

 

דייט – מה יותר רומנטי מדייט? לכולנו היה דייטים, חלקם מקוריים וחלקם פחות. המטרה היא למצוא את הדייט המושלם (לא חייב שחוויתם אותו) ולדעת את הדייט לרגע נצחי. אפשר להשתולל, אפשר להיות ילדים וללכת לדייט במגרש משחקים, בלונה פארק, גלגל סוסים מסתובב הוא יעד שרבים אוהבים להצטלם שם (יש מתקן באזור הנמל בתל-אביב) ועוד אפשרויות שיאפשרו לכם לתעד את הרגעים הקסומים ביותר.

 

תחביבים – רעיונות לצילומי זוגות צריכים להיות רעיונות שהם אופייניים למי שאתם, אם אתם אנשים של מוזיקה נרצה להביא את הנושא הזה לידי ביטוי. החל מתיעוד שלכם שרים ומנגנים יחד, צילומים אומנותיים עם כלי הנגינה שלכם, הקדשת שיר אחד לשנייה ועוד. ההבדל בין צלם לצלם טוב הוא שצלם טוב יודעת לקחת את מי שאתם ולהכניס את זה למסגרת.

 

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!