תכנון חתונה: כמה עולה חתונה מא' ועד ת'?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

כשמדברים על חתונה אי אפשר שלא לדבר על העלות שלה. יש כאלה שצריכים להכיר מראש את העלויות כדי שהם ידעו לתכנן תכנונים. תכנון חתונה מבלי להכיר את העלויות עשוי להיות מתכון בטוח לצרות. אף זוג צעיר לא ירצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא מתחיל את החיים המשותפים עם חובות. כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי המחיר של חתונה משתנה בהתאם לדרישות ולרצונות שלכם. יש חתונות שעולות ביוקר, בעוד אחרות יהיו הרבה יותר צנועות והמחיר בהתאם. אז כמה פחות או יותר משלמים על חתונה ממוצעת? ריכזנו לכם את כל המידע שנוגע למחיר של חתונה.

 

כמה עולה להרים חתונה?

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה חתונה הגיע הזמן שתקבלו תשובה. הפקה של חתונה מא' ועד ת' תעלה לכם בין 200 עד 300 אלף ש"ח. אנו מדברים על חתונה ממוצעת שאליה מוזמנים בין 400 עד 500 אורחים. אם מדובר על חתונה גדולה יותר העלויות מן הסתם יכולות לעלות בהתאם. המחיר של החתונה נקבע במרבית המקרים על ידי הזוג שאמור לשלם את ההוצאות. תישארו מעורבים בכל מה שנוגע לעלויות מההתחלה ועד הסוף. כך לא תמצאו את עצמכם מופתעים בסופו של יום מהמחיר שאותו יהיה עליכם לשלם. יש כאלה שמגלים רק בסוף הדרך כמה הם באמת צריכים לשלם על החתונה.

 

מה משפיע על המחיר?

בעת תכנון חתונה יהיה עליכם להציב את המחיר בראש סדרי העדיפויות שלכם. המחיר משפיע רבות על האופציות שאותן תוכלו ליישם בחתונה עליה חלמתם. המחיר מושפע בין היתר מכמות המוזמנים שאותם תזמינו אליכם לחתונה. ככל שתרצו יותר מוזמנים בחתונה, כך תצטרכו לרכוש יותר מנות מהאולם או מהקייטרינג. בו בזמן כל מיני אטרקציות או תוספות לאירוע יכולים לייקר אותו בצורה מהותית. אנו מדברים על עוד כמה אלפי שקלים על כל אטרקציה או פעילות שאותה תרצו לעשות. חשוב שתראו כי אינכם מכניסים את עצמכם אל תוך מקום בעייתי. הבינו היטב היכן עוברים הקווים האדומים בכל מה שנוגע למחיר שאותו תשלמו.

 

איך מוזילים עלות חתונה?

מרגישים כי הצעת המחיר שאותה קיבלתם גבוהה מידיי ביחס לתקציב שעומד לרשותכם? המחיר של חתונה הוא דינאמי תמיד יהיה אפשר לנסות להוזיל אותו. הדרך הכי קלה להוזיל את המחיר תהיה לבצע כמה ויתורים שמן הסתם יפחיתו את העלויות. כל אטרקציה או כל פעילות שתורידו תוביל לכך שהמחיר ירד בהתאם. בו בזמן ניתן יהיה לבצע השוואת מחירים בין נותני שירות שונים כדי להוזיל אותו עוד. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מקבלים מחיר שיהיה מתאים לכם. מי שיהיה מספיק סבלני יבין כי מרבית הכוח נמצא בידיים שלו, אין סיבה למהר בהחלטה כל כך חשובה.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!