חתונה אזרחית באמסטרדם

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

חתונה אזרחית באמסטרדםחתונה אזרחית בחו"ל, באמסטרדם למשל, יכולה להיות צעד שנובע מבחירה או לחילופין צעד שנובע מאילוץ. עבור זוגות מעורבים למשל, עבור כאלה שמוגדרים כחסרי דת או עבור כאלה שחלות עליהם מגבלות דתיות מסוימות (כמו האיסור של חתונה בין כוהן לגרושה), ההחלטה לקיים חתונה אזרחית מחוץ לגבולות ישראל היא יותר אילוץ מבחירה.

עבור אחרים, שרשאים להתחתן בחתונה דתית אך בוחרים שלא לעשות כן, פתוחה הדרך לחתונה אזרחית כמעט בכל מקום בעולם בדיוק כמו שהם יכולים לבחור בחתונה דתית רגילה. עבור אלה שמתכננים להינשא בחתונה אזרחית באמסטרדם כדאי להבין שצעד כזה טומן בחובו לא מעט יתרונות אבל גם אי אילו חסרונות.

חתונה מוכרת בישראל

על מנת שחתונה תהיה מוכרת ועל מנת שתהיה הכרה בתוקפם של הנישואין שנערכו בחוץ לארץ, יש צורך לבחור במדינה שנהוג בה לרשום זוגות לנישואין גם אם אינם תושבי המקום. לא מעט מדינות כיום מגלות את היתרונות הכלכליים של צעד כזה ולכן, בכל מקום שבו ניתן להירשם לנישואים המוכרים על פי חוקי המדינה, גם ישראל תכיר בתוקף הנישואין הללו.

כאשר מתככנים את הנסיעה לצורך קיום החתונה האזרחית ניתן לבחור בדרך הארוכה והזולה או בדרך הקצרה אך היותר יקרה. הדרך הארוכה יותר היא לבצע את כל התהליך באופן פרטי, לרבות בירור תהליכי הרישום, הסידורים בעיריית אמסטרדם, סידור הפרטים הנחוצים כגון עדים, מציאת תאריך, הזמנת חדר במלון וכל היתר.

במידה ורוצים להשלים את כל ההליך הזה באופן מהיר יותר ועם פחות טרדות, אפשר למצוא חברות המארגנות חתונות אזרחיות ברחבי העולם. יש חברות המתמחות במגוון רחב של יעדים ויש חברות שמתמחות במדינות מסוימות בלבד. אם רוצים להתחתן אך ורק באמסטרדם, עדיף לבחור חברה מנוסה שמכירה את כל הקשור בחתונה מקומית.

מסמכים שכדאי להכין

לא כדאי לתכנון חתונה אזרחית באמסטרדם או בכל מקום אחר בעולם אם לא מוכנים להתעסק באי אילו בירוקרטיות וטפסים שונים. על מנת לעבור בהצלחה את כל השלבים יש צורך להכין מראש:

  • דרכון בתוקף וכמובן כרטיסי טיסה בהתאם למשך השהות באמסטרדם. כדאי להחליט מראש האם רוצים ליהנות גם מירח דבש ואם כן – כמה זמן תהיה החופשה. לבעלי אזרחות זרה ובפרט לבעלי דרכון הולנדי יש הקלות ברישום לנישואין ואף אפשרות לנישואין בחינם.
  • רישום ממשרד הפנים – במשרד הפנים ניתן להוציא תמצית רישום שבה מצוין עבור כל אדם מהו המצב המשפחתי. יש כיום אפשרות להוציא תדפיס כזה גם בלי הגעה פיזית לסניף משרד הפנים הקרוב.
  • אישור תעודת לידה וכן אישורים רלוונטיים נוספים כגון תעודת גירושין, תעודת פטירה של בן או בת הזוג קודמים.
  • תרגום מסמכים – את הממסכים יש לתרגם לשפה המקומית באמצעות עורך דין נוטריון.
  • יש להודיע לעיריית אמסטרדם על הכוונה להינשא לכל הפחות שבועיים ימים לפני מועד החתונה ולא יותר משנה מראש. יש אפשרות גם לנישואין חד מיניים.

עלויות וחסרונות

עקב ריבוי הבקשות לנישואין באמסטרדם, לרבות בקשות לנישואין חינם עבור תושבים מקומיים, בשלב זה לא כולם יכולים לקבל אישור להינשא במקום. כרגע, החיסרון העיקרי הוא שעדיפות ניכרת ניתנת לזוגות שבהם אחד מבני הזוג הינו הולנדי או שמוקד חייו העיקרי יהיה בהולנד.

הוצאות עבור חתונה אזרחית באמסטרדם כוללות בין היתר את עלות הטיסה (בהתאם לעונה) ועלויות המלון. בנוסף, עלות של אגרות, עלות רישום לנישואין, הפקת מסמכים, תרגום נוטריוני, אפוסטיל. לעיתים יש צורך לשלם לעדים (עדים בתשלום). במידה ונעזרים בחברה שמארגנת חתונות בחו"ל, שכר הטרחה של החברה צריך להילקח בחשבון.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!