חתונה אזרחית בלונדון

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

חתונה אזרחית בלונדוןזוכרים את השיר הידוע שגורס ש"לונדון לא מחכה לי?" פעם, השיר אולי היה אקטואלי, אבל לא כיום. אם ביקרתם בשנים האחרונות בלונדון, בוודאי ראיתם עד כמה שמציאות שונה. ברחובות העיר ניתן לראות טיפוסים מכל העולם, רבים מהם תושבים או אזרחים וזאת לצד המוני התיירים.

בין המבקרים ניתן למצוא רבים שהגיעו מישראל. בלונדון מתגוררים רבים שהגיעו לצרכי עבודה או לימודים או פשוט לביקור. בין המתגוררים במקום ובין המבקרים, ניתן למצוא גם את אלה השואפים למסד את מערכת יחסים זוגית בטקס חילוני ולא דתי. ניתן בהחלט לקיים חתונה בלונדון, ואנו סביר לכם כיצד עושים זאת.

למי מתאים חתונה בלונדון?

אילו ישראלים ניתן למצוא בין אלה המגיעים לממלכה הבריטית כדי להינשא? האם מדובר רק בכאלה שפשוט מאסו באפשרות להתחתן בארץ אך ורק בחתונה דתית? ואולי אחרים, שמנועים להינשא בארץ בשל סיבות שונות, זרות ומוזרות כגון כוהן וגרושה? אז ככה, רוב אלה שמתחתנים בלונדון בחתונה אזרחית ואשר נולדו במקור בארץ הינם כאלה שיש להם בן או בת זוג מקומיים (כלומר אזרחים בריטיים או תושבי הממלכה הבריטית).

ישראלית שמתחתנת עם סקוטי? ישראלי שמתחתן עם וולשית? עבורם – חתונה בלונדון טבעית ומקובלת. בנוסף, ראוי לציין כי גם היום עדיין מתקיימים בלונדון חתונות שאחד מבני הזוג הינו אזרח מהאיחוד האירופי. האם בעתיד תהיה השפעה של התנתקות בריטניה מהאיחוד וייווצר שינוי? מצב זה בהחלט אפשרי ולא ניתן לשלול זאת.

אירוע תכליתי וצנוע

התהליך עצמו, של חתונה בלונדון, איננו מסובך. למעשה הוא פשוט ביותר. כל מה שצריך לעשות זה להגיע לעירייה, שכן פקידי העירייה שעוסקים ברישום נישואין יכולים ללא קושי לטפל בפרוצדורה הנדרשת. למרות שמדובר בחתונה אזרחית ולא דתית, זכרו שהעירייה איננה מקבלת קהל בימי שבתון וחג. בימי ראשון ושבת – סגור.

חתונה האזרחית בלונדון נעשית באווירה נעימה אם כי צוננת במקצת, כמיטב האופי הבריטי הידוע. לכל חתונה מוקצב פרק זמן נתון וקצר למדי, ולאחר שתפגשו עם רשם הנישואין בתוך כמה דקות תצאו כאשר אתם כבר נשואים לכל דבר. שימו לב – האווירה הצנועה מוגדרת היטב בתקנות. לא ניתן להשמיע מוזיקה, אין להגיע עם בלונים או קישוטים שונים. כל התהליך הינו תכליתי ומוכוון מטרה.

מתחתנים עם אשרה לתיירים

חתונה דתית בארץ מחייבת לא רק הוכחת יהדות (בחתונה דתית יהודית אורתודוכסית) אלא גם הופעה של עדים. גם בלונדון, מסתבר, בחתונה אזרחית לחלוטין, נוכחות עדים נדרשת. רוצים להינשא בלונדון בטקס אזרחי? זכרו להביא עמכם לעירייה שני עדים. עדיף שהעדים יכירו את שני בני הזוג, אך חובה כי כל עד יכיר לפחות את אחד משני בני הזוג.

כאשר אחד מבני הזוג איננו אזרח בריטי, והוא מגיע למדינה בתור תייר, יש להשיג אשרה לנישואין המיוחדת לתיירים. ללא אשרה כזאת לא רק שלא ניתן לקבל תעודת נישואין אלא שגם לא ניתן להירשם להליך זה מלכתחילה. היכן תוכלו לקבל את האשרה הזאת? שימו לב – מקבלים אותה בשגרירות הבריטית בארץ. בשגרירות עוברים ריאיון קצר ובדרך כלל לא מערימים קשיים בקבלת האשרה.

מסמכים מתורגמים וחותמת אפוסטיל

השלמת ההליך מחייב מסמכים שונים כגון דרכון ישראלי בר תוקף או תעודה מזהה המקובלת באנגליה. בנוסף, יש להמציא תעודת לידה, תמצית ממשרד הפנים, תעודות נוספות כגון תעודת גירושין. המסמכים צריכים להיות מתורגמים בתרגום נוטריוני – לאנגלית. במידה ורוצים שהתעודה תהיה מקובלת גם בארץ – יש להחתים בסופו של דבר את תעודת הנישואין בחותמת רשמית בינלאומית (אפוסטיל).

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!