נישואין אזרחיים בפיליפינים

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

חתונה אזרחית בפיליפיניםרישיון לנישואין הוא הבסיס לכל חתונה אזרחית. בפיליפינים נישאים לא מעט אזרחים זרים, כאשר רבים מהם חיו לפני כן עם בן זוג או עם בת זוג מקומית.

גם ישראלים רבים מתחתנים בפיליפינים, בדרך כלל גבר יהודי עם בת זוג פיליפינית. מציאות נישואי הזוגות המעורבים נוצרה לאור קיומם של מהגרי עבודה ובעיקר עובדות זרות מהפיליפינים שהגיעו לעבוד בישראל.

נרשמים בעירייה

הגשת הבקשה לרישיון נישואין אזרחיים בפיליפינים מוגשת במחוז או באזור המגורים, שבו רשום לפחות אחד משני בני הזוג. בכל עירייה או רשות מקומית בפיליפינים ישנו הפקיד המטפל בעניינים אלה ואליו צריך לגשת כדי להגיש את הבקשה ולקבל חותמת אפוסטיל.

תהליך האישור אורך כשבועיים, במידה ולא מתגלות בעיות מיוחדות. יש לציין שבניגוד למדינות רבות בעולם, שם ניתן להינשא אך ורק באזור או במחוז שבו הונפק רישיון הנישואין, בפיליפינים המצב שונה. באמצעות אותו הרישיון ניתן להינשא בכל מקום במדינה.

אך תוקף הרישיון מוגבל, בדרך כלל לתקופה של שלושה או ארבעה חודשים. כשנרשמים לנישואין, יש צורך בנוכחותם של שני בני הזוג גם יחד.

סמינר הכנה לחתונה בפיליפינים

על מנת לעבור נישואין אזרחיים בפיליפינים, יש צורך להיות בגיר, בן יותר מ-18 שנים. יחד עם זאת, מסתבר שבפיליפינים, כמדינה מסורתית למדי, נדרשת הסכמת ההורים לחתונה כאשר בני הזוג הינם בני פחות מ-25 שנים.

עבור אזרחים מקומיים, קיימת דרישה ייחודית, שאיננה מוכרת בדרך כלל לישראלים – קבלת אישור על ייעוץ קדם נישואין. למרבה ההפתעה, זו לאו דווקא דרישה דתית או של הכנסייה והיא קיימת גם כאשר מדובר בחתונה אזרחית לכל דבר. זהו הליך ידוע, וניתן להשתתף בסמינרים של קדם נישואין.

אי מניעה להינשא בפיליפינים

מסמכים שאזרחים זרים שמעוניינים להינשא בפיליפינים צריכים להמציא כוללים למשל אישור על כך שאין מניעה חוקית להינשא. באופן מקובל, אזרחי מדינות כגון ארצות הברית, בריטניה, מדינות אירופאיות ואחרות מספקות ללא קושי בקונסוליות שלהן אישור מסוג זה.

נכון להיום, רוב השגרירויות הישראליות עדיין נאמנות להנחיה הכללית של משרד הפנים הישראלי שלא להנפיק אישור שכזה. כחלופה לאישור זה, ניתן לנסות להציג אישור מרשות האוכלוסין הישראלית, בו ניתן לראות את המצב האישי של כל אזרח ישראלי. כמובן, יש צורך לתרגם את האישור ולצרף חותמת של נוטריון. אל המסמך הזה יש לצרף את צילום הדרכון וזאת לצד הבקשה הרשמה לנישואין.

טופס בקשה להרשמה לנישואין בפיליפינים מורכב משני טורים. הצד האחר ימולא על ידי החתן. הצד השני ימולא על ידי הכלה. את המסמכים יש למסור בעירייה. אגב, כדאי לדעת שזוגות אשר חיים בפיליפינים ביחד במשך 5 שנים או יותר כבעל ואישה יכולים פשוט להגיש על כך תצהיר. הליך כזה יכול להספיק והחליף את הצורך ברישום לצורך נישואין.

מתחתנים בעירייה או בבית המשפט

כדי להעניק תוקף חוקי לחתונה אזרחית בפיליפינים, יש צורך להגיע לעירייה או לבית המשפט בתאריך שנבחר ונקבע מראש. יש להגיע עם רישיון הנישואין ולבחור תאריך, בהתאם למועדים הפנויים. חיוני שיהיו עדים במהלך הטקס ופרטיהם יופיעו לאחר מכן גם ברישיון הנישואין.

לאחר החתונה מקבלים תעודת נישואין המכילה את פרטיהם של שני בני הזוג, את פרטי העדים וכן מועד החתונה.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!