ביטוח נסיעות לגיל השלישי

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

בני גיל הזהב, טסים לחתונה של המשפחה בקפריסין ? מה חשוב לדעת לפני רכישת הביטוח נסיעות לחו"ל לגיל הזהב?

קפריסין היא יעד פופולרי לישראלים ובעיקר לחתונות ושמחות ולחתנות אזרחיות, בשל קרבתה, מזג האוויר הנעים והאטרקציות הרבות שהיא מציעה. עם זאת, חשוב לזכור כי גם בקפריסין, כמו בכל יעד זר אחר, עלולות להתרחש אירועים לא צפויים, כגון פציעות, מחלות, אובדן כבודה ועוד. לכן, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לקפריסין, שיבטיח לכם כיסוי במקרה של אירוע בלתי צפוי.

למה חשוב לשים לב בעת רכישת ביטוח נסיעות לגיל השלישי ?

  • תקופת הביטוח: חשוב לוודא כי תקופת הביטוח מכסה את כל תקופת השהייה שלכם בחו"ל.
  • גיל המבוטח: גיל המבוטח כמובן משפיע על עלות הביטוח נסיעות 
  • שאלון רפואי: חשוב לבצע התאמה של הביטוח נסיעות למצבכם הרפואי ולענות על כל השאלות הרפואיות בכנות

באתר שוק הביטוח שאלון רפואי אשר איתר עבורכם את ההצעה המשתלמת ביותר ולחסוך לא מעט ברכישת ביטוח נסיעות לגיל השלישי

ביטוח נסיעות לגיל השלישי

הרחבות מומלצות לביטוח נסיעות לגיל הזהב 

  • ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור: הרחבה זו חשובה במיוחד עבור מי שמתכנן לשכור רכב בקפריסין. ההשתתפות העצמית בביטוח רכב שכור בקפריסין יכולה להגיע לסכומים גבוהים, ולכן הרחבה זו יכולה לחסוך לכם הרבה כסף במקרה של תאונה או נזק לרכב.
  • ביטוח כבודה: בני הגיל השלישי בד"כ טסים עם לא מעט מטען, הרחבה זו מומלצת מאוד לגיל הזהב ותכסה את עלות הבגדים והמטען במקרה של אובדן או גניבה או איחור.
  • הרחבה למצב בריאות קיים: בהתאם לשאלון הרפואי אשר תדרשו לענות עליו במהלך רכישת הביטוח , כיסוי למצב בריאות קיים מכסה מקרים של החמרה במצבו בריאתו של המבוטח .

טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לגיל הזהב

  • השוו מחירים בין חברות הביטוח השונות: מחירי הביטוח משתנים בין חברות הביטוח השונות כמו כן הדרישות לתוספת תשלום בגין מצב בריאות קיים ולכן חשוב להשוות מחירים לפני הרכישה.
  • קראו בעיון את תנאי הפוליסה או התייעצו עם המומחים: חשוב לקרוא את עיקרי הפוליסה ואת תנאי הפוליסה לפני הרכישה, על מנת להבין מה בדיוק מכוסה על ידי הביטוח, ניתן גם לקרוא טיפים מהמומחים בשוק הביטוח
  • עדכן את פרטיך האישיים: חשוב לוודא כי פרטיך האישיים בפוליסה מעודכנים, כגון שם, גיל, כתובת, מספר טלפון ועוד.
  • הורידו אפליקציה ביטוח נסיעות: לכל חברה יש אפליקציה להגשת תביעה, ייעוץ עם רופא בעברית, מציאת רופא מקומי מומלץ ועוד… חשוב להוריד אפליקציה כשאתם בארץ לפני הטיסה כי בחו"ל לא תמיד ניתן 

לסיכום

גם לטיסה קצרה וגם לחתונה בחו"ל, ביטוח לקפריסין הוא חשוב ויעיל, ויכול לחסוך לכם הרבה כסף במקרה של אירוע בלתי צפוי. חשוב מאוד לקנות את הביטוח מאתר המתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל, אתרים מובילים כמו "שוק הביטוח" יתנו לכם תמונה טובה יותר לגבי ההצעה המשתלמת ביותר לביטוח נסיעות לגיל השלישי . 

המון מזל לכל המשפחה מתחתנים!

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!