תכנון תקציב לחתונה האזרחית המושלמת שלכם

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

בשעה טובה, בחרתם לערוך לעצמכם חתונה אזרחית! האם עלה בדעתכם שבעצם החלק החשוב ביותר בארגון החתונה שלכם נעוץ בתכנון תקציב שמתאים ליכולות הפיננסיות שלכם? כדי לעזור לכם במשימה חשובה זו, הנה כמה טיפים חיוניים ליצירת תקציב ריאלי לחגיגת היום המאושר בחייכם.

במדינת ישראל, שבה הרבנות לא מכירה בנישואין רפורמיים לא בנישואין קונסרבטיביים וגם לא בנישואין של אזרחים שהוכרזו על ידה כפסולי חיתון, לא פלא שיותר ויותר זוגות מצאו את הדרך להתגבר על המכשול על ידי עריכת חתונה אזרחית.

התחלתם במסע הזוגי שלכם בהתלבטות איך לבחור טבעת אירוסין, והנה הגעתם לשלב תכנון התקציב לחתונה האזרחית שלכם. אלא שבניית תקציב ועמידה בו היא אולי אחת המתנות הטובות ביותר שתוכלו לתת לעצמכם, כזוג.

אמנם, אין תקציב אחד שמתאים לכולם, אבל יש כמה קווים מנחים מועילים שכדאי להיעזר בהם כשאתם מתכננים את תקציב החתונה שלכם.

מהם המקורות הכספיים למימון החתונה שלכם?

בדקו מה ההורים מתכננים לתרום למסיבת הכלולות שלכם. במקרים רבים ההורים מוכנים להשתתף בהוצאות החתונה. שאלו את כל הצדדים המעורבים כמה הם מסוגלים לתרום, וכך תקבלו את השורה התחתונה שלכם.

כמה אורחים יוזמנו לחתונה?

קחו בחשבון שכול אורח שיופיע ברשימת האורחים ישפיע בצורה אדירה על תקציב החתונה שלכם. אחרי הכול, האולם, הקייטרינג והמשקאות מהווים חלק גדול בתקציב החתונה שלכם. לכן הדבר הראשון שכדאי לעשות זה להבין כמה אורחים אתם מתכננים להזמין, ואז לחשב מתוך המספר הזה, מהי ההסתברות שכולם אכן יגיעו. לפעמים, כ-10% מהמוזמנים לא מגיעים בסופו של דבר לאירוע.

הגדירו את תקציב החתונה לפני שאתם מתחילים לשכור ספקים

הימנעו מהמלכודת הנפוצה ביותר בעת ארגון חתונה, והיא להתאהב באולם יקר, בשמלת כלולות חלומית או בעוגת חתונה מוגזמת, לפני שאתם בודקים לעומק את התקציב שלכם.

קרוב לוודאי שעשיתם זאת גם כשהחלטתם לבחון רק טבעות אירוסין עד 2000 ש״ח, כי זה פחות או יותר היה הסכום שהקצבתם לעצמכם.

אז התחילו לבחון ספקים שמתאימים לטווח המחירים שלכם, רק לאחר שסיימתם לתכנן את התקציב, ולא להיפך. ואם דברים לא יעבדו כמתוכנן, לעולם אל תעברו על הכלל המכריע: ׳אל תשברו את הבנק׳. חתונה אזרחית מפוארת היא מקסימה, אבל הרבה יותר מקסים להתחיל את חיי הנישואין עם מצב פיננסי בריא.

חשבו את תקציב החתונה שלכם באחוזים

יש כמה קווים מנחים לתקצוב כל קטגוריה במבנה התקציב שיכולים לעזור לכם לא לסטות מהמסלול. אתם כנראה לא רוצים שחצי מהתקציב שלכם יוקצה ללהקה, אלא אם כן הקייטרינג מבוסס על משלוח פיצות. פירוט תקציב החתונה לפי אחוזים מומלץ מאוד על ידי מארגני חתונות מקצועיים.

הנה הצעה לפירוט התקציב לפי אחוזים:

–          40% אולם וקייטרינג

–          12% לכול תחום הצילום

–          10% למוזיקה ולבידור

–          10% לפרחים ולתפאורה

–          9% לבגדי הכלולות ולאביזרים

–          3% לטקס החופה

–          3% להזמנות ולהודעות ׳שמירת תאריך׳

–          2% שי נחמד לאורחים שהגיעו לחגוג אתכם

–          2% שירותי תחבורה

–          2% טבעות הנישואין

–          2% לעוגת הכלולות

–          5% לשונות ולמצבי חירום

היזהרו מעלויות נסתרות

יש כמה עלויות נפוצות שעשויות לא להילקח בחשבון מראש, כמו: טיפולי יופי, מסיבת רווקות / רווקים, חדר במלון ביום שלפני החתונה, ארוחה לספקים (למלצרים, לצלם, למוזיקאי ועוד), טיפים לעובדים ועלויות של שעות נוספות. שימו לב והיו מוכנים לתת טיפ לכולם, החל מהנגנים ועד למלצרים. ולבסוף, אל תשכחו להכניס את העלויות האלה לחישוב של התקציב שלכם.

 

חתונה

 

 

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!