תגיד 'אני עושה' בחול: המדריך האולטימטיבי לחתונות אזרחיות ביוון ובקפריסין

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

אושר חתונה ביעד

טיסות ליוון וקפריסין נגישות מתמיד לזוגות ישראלים המעוניינים לקשור את הקשר בסביבה ציורית.

דרישות משפטיות

גם יוון וגם קפריסין מציעות טקסי חתונה אזרחיים המחייבים מבחינה משפטית, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית עבור זוגות המחפשים חתונת יעד.

בחירת המקום המושלם

מאתרי נופש מדהימים על חוף הים ועד וילות היסטוריות, שתי המדינות מציעות מגוון מקומות שיתאימו לטעם ולתקציב של כל זוג.

כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעדכן את הקרובים לכם בחתונה המיוחדת שאתם רוצים לארגן, בטוחים שהם ישמחו לקפיצה קטנה לאחד מהיעדים הכי יפים בעולם, איך אנחנו אומרים? שמחה בתוך שמחה. 

את הקרובים שלכם תוכלו לשלוח ללון באחד מהמלונות שדואגים לארגון החתונה ביעד שבחרתם, טיסות לקפריסין או ליוון מתקיימות בכל ימות השנה ולכן כל מה שנותר לכם להכין הוא את שמלת הכלה וחליפת החתן, בטוחים שתהיו מושלמים באירוע הנוצץ שבחרתם להפיק.

תכנון היום הגדול שלך

עבודה עם מתכנני חתונות מקומיים יכולה לעזור להבטיח שכל פרט ביום המיוחד שלכם יטופל, מפרחים ועד קייטרינג ואפילו תוכלו לבחור שמלת כלה וחליפת חתן במקום האירוע במקום לסחוב אותם מהארץ. 

חקר התרבות המקומית

נצלו את ההזדמנות לטבול את עצמכם בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת של יוון וקפריסין תוך כדי חגיגה של אהבתכם.

זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים

החלף נדרים על רקע שקיעה מהממת או מים צלולים, יצירת זיכרונות שיחקקו במשך שנים רבות, בטוחים שיהיה לכם מה להראות לילדים (בלי לחץ כמובן :)).

סיכום

לסיכום, עבור ישראלים המעוניינים לערוך טקס חתונה אזרחי בחו"ל, יעדים כמו יוון וקפריסין מציעים הגדרות יפות, תהליכים משפטיים קלים וחוויה בלתי נשכחת הן לבני הזוג והן לאורחים שלהם. עם טיסות ישירות זמינות מישראל למדינות אלו, תכנון חתונת יעד מעולם לא היה קל יותר.

בין אם תבחרו באיים הציוריים של יוון או בחופים המדהימים של קפריסין, אתם יכולים להיות בטוחים שהנישואים האזרחיים שלכם יזכו להכרה חוקית בבית בישראל. בנוסף, שתי המדינות מציעות מגוון מקומות ומתכנני חתונות שיעזרו להפוך את היום המיוחד שלכם למושלם.

אז אם אתם שוקלים חתונת יעד, למה שלא תתייחס ליוון או קפריסין כמיקום האידיאלי שלך? עם טיסות המקשרות בנוחות את ישראל ליעדים המדהימים הללו, תוכלו לערוך את חתונת חלומותיכם ללא כל טרחה. התחילו לתכנן עוד היום והפכו את החתונה האזרחית שלכם בחו"ל לחוויה בלתי נשכחת באמת עבורכם ועבור יקיריכם.

מאחלים לכם בשעה טובה ובמזל טוב ושתנראה רק בשמחות 🙂 

יוון

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!