חתונה אזרחית בדובאי

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

חתונה אזרחית בדובאידובאי היא יעד מעולה לחתונה אזרחית, עם מגוון אפשרויות לטקס המושלם. אם אינכם מעוניינים להתחתן דרך הרבנות בישראל, חתונה אזרחית בדובאי יכולה להיות אופציה לא רק עבור הטקס עצמו, אלא גם עבור מיני ירח דבש מושלם. בואו נדבר על זה, נישואין אזרחיים בדובאי, הנה מה שצריך לדעת.

בדובאי, נישואים אזרחיים נערכים בבית משפט. לאחר מכן, הנישואים נרשמים במרשם האזרחי של דובאי ובני הזוג יכולים לבחור אם תונפק תעודת הנישואין שלהם או לא. חתונה אזרחית בדובאי היא טקס נישואין חוקיים בין שני אנשים. זה לא טקס דתי, ולכן אין צורך לערוך אותו על ידי רשות דתית כמו הרבנות, אין צורך להזמין רב שיקדש אתכם וכולי.

חתונה אזרחית באיחוד האמירויות – דובאי

דובאי היא עיר שמציעה הכול, החל מבתי מלון מפוארים, דרך מרכזי קניות מפוארים ועד למסעדות ובידור ברמה עולמית. כמו כן, דובאי היא ביתם של כמה מהמקומות היפים והרומנטיים ביותר בעולם. בתוך כך, דובאי היא עיר עם אינסוף הזדמנויות, ועם התרבות המגוונת שלה, היא הפכה מרכז עבור אנשים מכל הלאומים והדתות לבוא וליהנות מחייהם. אם חשבתם שבאיחוד האמירויות אפשר למצוא בעיקר מדבריות יפהפיות, הרי שטעיתם, משום שדובאי היא יעד לתיירים מכל רחבי העולם. ומטבע הדברים, ישנן סיבות רבות להתחתן בטקס חתונה אזרחי בדובאי.

חשוב לדעת, כי טקס הנישואין האזרחי נותן לכם אפשרות לקבל תעודת נישואין חוקית שתוכר על ידי הממשלה ומוסדות נוספים. כמו כן, אתם יכולים לערוך את החתונה שלכם בכל חלק באיחוד האמירויות שיש בו נישואים אזרחיים חוקיים. ואם תרצו, אתם יכולים גם לשלב את הטקס הדתי שלכם עם הנישואים האזרחיים שלכם, כך שתוכלו לקיים את שני הטקסים ביחד.

כמה מהסיבות להתחתן בטקס אזרחי בדובאי

אם אחד מבני הזוג במקור מדובאי, ניתן לקבל הגנה על זכויותיך על פי החוק של איחוד האמירויות הערביות כזוג נשוי. כמו כן, תהיה לכם ההזדמנות לקיים נישואים חוקיים ללא טקס דתי. ולא פחות חשוב, אם אחד מבני הזוג במקור מדובאי, תהיה לכם את היכולת לשתף בחתונה שלכם אורחים ובני משפחה ללא צורך באישור משרד הפנים.

בשורה התחתונה, טקס החתונה האזרחי של איחוד האמירויות ובדובאי הוא חוזה נישואין בין שני אנשים. סוג זה של טקס מחייב מבחינה משפטית, אבל כדי להנות מהזכויות המגיעות לכם כזוג נשוי, יהיה עליכם להירשם בתור זוג נשוי במשרד הפנים הישראלי לאחר החתונה. בהיבט זה, אנשים רבים בוחרים להתחתן בטקס חתונה אזרחי מכיוון שהוא מציע להם יותר גמישות מאשר טקס דתי, במיוחד אם יש להם אמונות דתיות שונות.

המלצות עבור נישואין אזרחיים בדובאי

למה חתונה אזרחית בדובאי מומלצת יותר מחתונות אזרחיות במדינות אחרות? ובכן, דובאי היא עיר שידועה בחתונות הראוותניות שלה, אבל זה לא בהכרח אומר שהחתונה שלכם צריכה להיות יקרה וראוותנית כנהוג במדינה זו. במילים אחרות, אתם יכולים להתחתן ביעד רומנטי ומושלם, אבל בתקציב מאוד ידידותי.

אם אתם רוצים לערוך טקס בבית המשפט בלבד, אתם חוסכים המון כסף שאחרת הייתם מוציאים על טקס חתונה מסורתי ויקר באולם אירועים בישראל. באופן פעולה זה, אתם משאירים לעצמכם הרבה יותר כסף בצד עבור ירח הדבש שלכם. ומה יותר מושלם מאשר ירח דבש בדובאי? כדאי לדעת, בדובאי יש מספר גדול ביותר של מקומות לחתונה אזרחית בעולם, והיא נחשבת לאחד המקומות הרומנטיים ביותר להתחתן בהם.

מדוע דובאי כה פופולארית עבור נישואין אזרחייםמדוע דובאי כה פופולארית עבור נישואין אזרחיים?

מקומות החתונות האזרחיים של דובאי פופולריים יותר מאלה שבמדינות אחרות, מכיוון שיש להם נוף מדהים ודובאי ממוקמת באזור מאוד מגוון מבחינה תרבותית ותיירותית. בתוך כך, דובאי היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לחתונה אזרחית בעולם. וזה לא רק בגלל התרבות והמנהגים הייחודיים הקשורים לעיר זו, אלא גם בגלל פתיחות הדעת של הממשל המקומי והיכולת להתחתן בדובאי בתור זוג חד מיני. בסופו של דבר, דובאי מומלצת יותר ממדינות אחרות מכיוון שהיא יעד שמציע הרבה הזדמנויות תרבותיות ואטרקציות לזוגות, כדי להפוך את החתונה שלהם לבלתי נשכחת.

דובאי היא עיר שראתה שינויים רבים במהלך השנים האחרונות. עם זרם התיירים, היעד הפך לאחד מיעדי הטיול הפופולריים ביותר שיש בימינו באזור זה של המזרח התיכון. כפי שדובאי משתנה כל הזמן, כך גם המנהגים והמסורות שלה. כיום, קל יותר להתחתן במדינה זו מאשר במדינות אחרות בשל העלויות הנמוכות והבירוקרטיות הזריזות שלה. אבל גם אם הבירוקרטיות יחסית פשוטות, בכל מקרה יהיה חשוב לקבל סיוע של עורך דין כאשר רוצים להתחתן בחתונה אזרחית בדובאי.

עורך דין לחתונות אזרחיות בדובאי

למה חשוב לקבל סיוע של עורך דין כאשר רוצים להתחתן בחתונה אזרחית בדובאי? ובכן, להתחתן בדובאי זו החלטה גדולה. ישנם הרבה גורמים חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחתנים בדובאי, כמו דת ולאום, מנהגים וסוגי טקסים בעיר, כדאי גם לשקול אם אתם רוצים טקס דתי או חתונה אזרחית ועוד.

מערכת המשפט האזרחי של איחוד האמירויות מבוססת על החוק האסלאמי ועל החוקה של איחוד האמירויות. כל הנישואים באיחוד האמירויות חייבים להתבצע על ידי איש דת מוסלמי או שופט אזרחי, ככה שאתם צריכים לדעת את זה מראש ולהיות שלמים עם זה. עם ענייני דת אינם מהווים ISSUE עבורכם, לא תהיה לכם בעיה לערוך חתונה אזרחית בדובאי. יחד עם זאת, להתחתן בחתונה אזרחית בדובאי זה לא קל כמו שזה נראה. ישנן דרישות משפטיות רבות והתהליך עשוי להיות מסובך. עורך דין יכול לעזור לכם לעבור את התהליך בקלות. עורכי דין גם יוודאו שאתם עומדים בכל הדרישות החוקיות ושטקס הנישואים שלכם יתנהלו בצורה חלקה.

סיוע מאת נוטריון בתהליך נישואין אזרחיים בדובאי

אתם עשויים לשאול את עצמכם: האם צריך לקבל סיוע מאת נוטריון כאשר רוצים להתחתן בחתונה אזרחית בדובאי? חשוב לציין שישנן דרישות מסוימות שצריך לעמוד בהן לפני שתוכלו להתחתן בדובאי. אחת מהדרישות הללו היא להחזיק באי אלו מסמכים רשמיים מהשגרירות או הקונסוליה של ארצכם, המציינים שאתם זכאים לנישואין בדובאי. ייתכן שיהיה מדובר על תעודות גירושין רשמיות ומתורגמות לשפה זרה, תעודות נישואין קודמות ועוד. בפועל, זה מה שאומר שאינכם יכולים להתחתן ללא נוטריון.

כפי שכבר הבנו, הנוטריון הוא אדם שעוזר לכם במסמכים המשפטיים והרשמיים שלכם. במקרה זה, הנוטריון יסייע לכם בתעודת הנישואין ובשאר המסמכים הנדרשים לחתונתכם האזרחית בדובאי ובאיחוד האמירויות. נוטריונים עוזרים במשימות ותהליכים רבים בדובאי, כולל: רישום חוזה הנישואין שלכם, חתימה על מסמכים הקשורים לחוזה הנישואין שלך, מתן תוקף משפטי למסמכים שונים כמו תעודת גירושין, עדות לחתימתה על מסמכים הקשורים לחוזה הנישואין ועוד. כמו כן, נוטריון יכול לסייע לכם גם עם תהליכים של קבלת רישיון נישואין ותעודה ממשרד הפנים בישראל.

בין אם תם מעוניינים לערוך טקס חתונה אזרחית בדובאי או במדינה אחרת, אנו ממליצים לקבל את כל הסיוע שאתם צריכים כדי לצלוח את התהליך בצורה חלקה. זכרו, בכל מדינה יש את החוקיות שלה, את התקנות והדרישות השונות עבור חתונות אזרחיות.

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!