תכנון חתונת חלומות וירח דבש

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה
להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

גם לך מגיע חתונה ונישואין! צרו קשר עוד היום!

לא מעט זוגות אשר חיים בישראל ואינם מעוניינים להינשא בחתונה דתית כדת משה ישראל, בוחרים להינשא בחתונה אזרחית בחו"ל. גם זוגות אשר נחשבים לפסולי חיתון בשל סיבות שונות כגון: אם אחד מבני הזוג איננו יהודי או מוגדר כחסר דת או זוגות חד מיניים, לא פעם יבחרו להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל. חשוב שתדעו שאם החלטתם ללכת על חתונה בחו"ל, אתם יכולים לבחור ביעד אטרקטיבי, כך שתהנו גם מחתונה מושלמת וגם מירח דבש בלתי נשכח אחריה. חתונה אזרחית בארצות הברית, יכולה להיות הדבר המושלם ביותר עבורכם.

חתונה אזרחית בארצות הברית- איפה אפשר וכדאי לעשות את זה?

אם החלטתם לבחור חתונה אזרחית בארצות הברית ולאחריה להנות מירח דבש חלומי, אתם יכולים לבחור במגוון יעדים שונים. אתם יכולים להתחתן בלאס וואגס או ניו יורק ולתכנן את החתונה שתמיד חלמתם עליה לאחר הטקס הרשמי או שאתם יכולים לבחור בכל יעד אחר אשר מאפשר לערוך חתונה במשרדים של העירייה המקומית, כאשר הטקס עצמו מתבצע בליווי של עדים. לרוב חתונה בארצות הברית, לא תכלול בה אופטי טקסי כלשהי והיא תהיה גם פשוטה. כמובן שלאחר מכן אתם יכולים לערוך מסיבה או להתחיל בצורה ישירה ירח דבש מדהים ומהנה. אם מעניין אתכם לקרוא על הנושא לפני שאתם מתחילים לתכנן את החתונה שלכם, אתם יכולים לבחור לקרוא: https://www.freemarriage.org.il

למה כדאי לכם לבחור בחתונה אזרחית בארצות הברית?

על אף שניתן למצוא עוד יעדים בחו"ל לחתונה אזרחית, הבחירה לערוך את החתונה דווקא בארצות הברית הא בעלת יתרונות רבים. ראשית כל, הביורקרטיה הנדרשת בארצות הברית בכדי להתחתן היא לא מסובכת כלל. יחד עם זאת, חשוב שתכינו מראש את כל המסמכים הנדרשים וכמובן, תשלמו את כל האגרות הרלוונטיות. בכל מקום שתבחרו להתחתן בו בארצות הברית התקנות זהות ולכן, יהיה לכם קל להבין כיצד להתכונן לקראת חתונה אזרחית בארצות הברית, גם אם בפועל לא בדיוק בחרתם עדיין את המקום המדויק להתחתן בו.

מעבר לכך, אם אתם מתכננים ירח דבש חלומי, אין ספק שהבחירה בחתונה בארצות הברית תקרב אתכם בצורה משמעותית לירח הדבש שאתם חולמים עליו. אתם יכולים לבחור לבקר ביעדים האטרקטיביים והרומנטיים ביותר, לצבור חוויות, להנות יחד כזוג נשוי וטרי והכל בהתאם לזמן שיש לכם ולתקציב שעומד על הפרק. אין כמו ירח דבש בארצות הברית עם מגוון האפשרויות שהיא מציעה.

כיצד תתכוננו לחתונה בארצות הברית?

בכדי להתכונן לחתונה אזרחית בארצות הברית, קודם כל בדקו מהן הדרישות ואיזה מסמכים צריך להביא ואגרות שצריך לשלם. לאחר מכן, תכננו באיזה מקום אתם רוצים להתחתן וקבעו לכם תאריך יום ושעה. אם סיימתם את כל ההכנות הטכניות לרבות תכנון ירח דבש חלומי, זה הזמן שלכם לדאוג לויזה לארה"ב. כיום הרבה יותר קל לקבל אותה ואם אתם רוצים לקצר ולייעל את התהליך, אתם יכולים להיכנס לאתר: www.visa-usa.co.il/esta/

חתונה

מורד עיסא
מורד עיסא

מייסד ומנהל המרכז לחתונות אזרחיות בישראל. מורד מגיע עם ניסיון עשיר בתחום, ליווה אלפי זוגות בתהליך חתונה אזרחית, עובד באופן מקצועי עם עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים

ניווט מהיר חזרה:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

במשך שנים רבות נחשבה קפריסין ליעד הקלאסי של ישראלים המעוניינים בחתונה אזרחית מכל סיבה שהיא. העלות היחסית הנמוכה של רישום נישואין בקפריסין, יחד עם הקרבה של האי למדינת ישראל, הפכו את קפריסין לבירת החתונות האזרחיות של ישראל. כיום ניתן לטוס, להתחתן ולחזור לארץ באותו יום.

לאחרונה נפתחה גם אופציה נוספת נוחה ומהירה- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!